Adrgha Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Vel, jeg bestilte et POV 6800 GT fra netshop i går. Men i dag angrer jeg på dette, da jeg vil vente litt til å se om noen andre merker kommer på banen snart. Jeg gikk da inn på siden for å slette denne ordren, midlertidlig i alle fall, men jeg finner ingen slette-funksjon Er det bare jeg som er blind, eller har ikke netshop.no denne muligheten? Det vil i såfall være ganske rart - da ordren enda er åpen og ikke behandlet.
Blib Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Niks, de har ikke dette. Syns å huske at de sa til meg på mail at det kommer senere, de arbeider med en ny versjon av nettbutikken eller noe. For nå får du bare ordne det via mail
Adrgha Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Ah, det var da merkelig tungvindt! Jaja, har allerede sendt en mail, så det ordner seg vel. Takk for svar
Adrgha Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Oi! Sendte en mail for cirka 30 minutter siden, og jeg har allerede fått svar! Ordren er nå slettet. Kan ikke si noen annet enn at netshop har den mest imponerende kundeservicen jeg har sett
sparks Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Bare vent å se, etter noen måneder er du i sjokk
kjhanken Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Netshop er et firma som har forstått betydningen av hurtig tilbakemelding på epost. Selv om de muligens er litt for "hyper rask" på dette, selv om vi ikke klager over det.
Windoge Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Hadde akkurat samme problemet. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272761 - Der sier Netshop også litt om hvorfor de ikke har inført systemet osv..
BiGG- Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 send dem en mail, hadde en kompis som måtte det...
Netshop Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hei gutter (og jenter?)! Sletting av åpne ordre fra våre nettsider er dessverre ikke mulig pr. i dag, men vi venter en oppdatering av våre nettsider om kort tid som vil gi dere denne muligheten. Som dere selv sier så er det bare å sende oss en epost med en slik henvendelse, og vi gjør jobben her hos oss for deg manuelt. Mvh, Andreas, Netshop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå