Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi TT - kjente feil?


bleidd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

TT er en sweet bil, ingen tvil om det. Står en i garasjen her hjemme, men den har ikke fungert smertefritt. Hadde den inne på rep. for noen uker siden, men etter det har den begynt å knirke litt her og der. Føler det er en såpass sammenskrudd bil at det av og til blir litt for mye av det gode og ting begynner å knirke. Sant nok har jeg ikke peiling på akkurat det, men det virker litt sånn når jeg sitter i den.

 

Helt fantastisk bil både inni og utpå og den minste motoren (som vi har) drar på den også. Den stinker kvalitet. Eneste som er litt kjipt/kanskje litt kult er at hver gang en dør lukkes, ruller vinduet seg automatisk ned og opp igjen. Er snakk om et par mm, men likevel.

 

Hadde jeg hatt nok, hadde jeg ikke vært i tvil en gang. Er lett å snakke bs om en TT når man ikke har/har prøvd en selv, men når man først får den er det nothing but joy.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Vandalen er fornuftig som velger "tysk kvalitet", fremfor skranglete riskokere som toyota etc..

Tja... de "skranglete riskokerne" er jo forsåvidt mest kjent for drivsikkerheten (dvs. lite feil og minimalt med rep.) og er som oftest bedre på det punktet enn de fleste tyske bilene ;)

Du er tydeligvis en av de som ikke vet så imponerende mye om bil.

Statistikk er en fin ting.

 

Veit ikke hvordan det er med MR-2 men riskokere generelt sett har en god levetid. Hakket foran de tyske i de statistikkene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er råkult selv. En detalj som viser at bilen har "det lille ekstra".

 

Ellers må jeg si meg meget fornøyd med bilen.

Skal jeg klage på noe, må det være at bilen kom med radio-kassett og cd-veksler.

Hadde nok foretrukket frontmating av cd, men Møller skulle ha 11300 kr for en slik spiller (Concert II). Da skal jeg heller bruke magasinet.

 

Og selvfølgelig drar den litt i rattet når man gir på skikkelig, men det er vel ikke annet å forvente med masse hester og forhjulsdrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...