Dragon Hunter Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Det er synd at få har hørt om Shaman, og Helloween. Begge er gode Heavy-Metal band. Helloween ligner på en blanding av Iron Maiden og Judas Priest, og plateselskapet som gir ut CD'ene deres er Nuclear blast, som også er plateselskapet som gir ut cd'ene til Dimmu Borgir. Gitarsoloene til Helloween er på linje med Iron Maiden's gitarsoloer. To gode helloween sanger jeg kan anbefale er: "Escalation 666", og "Keeper of the seven keys". Shaman er et Heavy-Metal band der det blir brukt mye synth. Jeg kan også nevne at gitaristen er ekstremt dyktig, såpass dyktig at selv ikke Randy Rhoads kan hamle opp med han. Shaman's beste låt er utvilsomt "Distant Thunder", som har en ekstrem gitarsolo.
Svin Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Har hørt mye på Helloween for mange år siden. Liker fortsatt Keeper of The Seven Keys platene. Tror forsåvidt ikke at det er så få som har hørt om Helloween iallefall
Lungemannen Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 De fleste har vel hørt om Helloween? Shaman er vel ikke like kjent, men jeg har iallefall hørt om dem, om ikke annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå