FenrisC0de Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Jo, jeg skal kjøpe et nytt tastatur og mus fordi at bordet mitt er av stål og noe greier så trådløst funker ikke. Skulle gjerne hatt et trådløst tastatur\mus men det er vel ikke mulig med et slikt bord? vel, jeg så litt rundt og så Logitech OEM Ultra Er det et godt tastatur? Og er det lett og rengjøre? hehe Noen forslag til Mus? ikke så veldig dyrt!
djorgen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) En annen "musetråd" har jo vært ganske så aktiv i dag... Heh. Hva med å lese den? MX510 anbefales på det varmeste av alle som bruker den, og har fått topp-karakter i maange tester de siste månedene. Pr i dag er denne den beste musa for gamere. Den er ikke trådløs.. Som er BRA! Trådløs er no skit. (Musa blir tyngre, man må ha batterier, og responsen er TROSS ALT ikke like perfekt som med kabel) Endret 30. juli 2004 av djorgen
Evleos Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Har en MX510 og er meget fornøyd med den...hehe..kein suprise.
FenrisC0de Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 (endret) den er jo ganske svin dyr da Men hvis den er bra så er den bra, men jeg vurderte egentlig Creative mouse optical 3000 Som ser bra ut den, jeg trenger ikke masse ekstra knapper osv.. Så er den en god mus? leste hw.no sin test, og den fikk jo skryt da, men den er visstnok "vanskelig og venne seg til" og har ikke så god programmvare osv, men jeg vil ikke ha noe møkka programvare til musen min, en mus er en mus og det er det! Trenger ikke ekstra knapper ogsånn heller, bruker det aldri. EDIT: og jeg spiller ikke så veldig mye, mere programmering så jeg trenger et tastatur som er deilig og skrive på, så gi gjerne feedback på tastaturet jeg linket til ovenfor! Endret 30. juli 2004 av Earth657
djorgen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Neida, den er veldig grei å lære seg. Tar ca 5 minutter. Tro meg, etter et par timer vil du aldri gå tilbake til din gamle mus.. Og ekstraknapper for å lese nyheter kjappere/bla gjennom kataloger raskere, er bare positivt. Hvis du har lest gamer.no sin test så står vel det meste der. Og nei, den er ikke svindyr... 330,- på itbutikken er absolutt en pris en må regne med å betale for å få den beste musa på markedet. Kan ikke anbefale noen tastaturer.. Bruker et gammel HP-tastatur fra '98. Funker som bare det.
FenrisC0de Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Neida, den er veldig grei å lære seg. Tar ca 5 minutter Snakker du om MX510 eller Optical 3000? Det var Optical 3000 jeg snakket om når jeg beskrev testen til hw.no da
djorgen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Ah. Nei jeg snakket seff om MX510. Gå for det beste du.. Det anbefales alltid.
SpinNdre Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Pr i dag er denne den beste musa for gamere. Hmm.... Det er den beste _teknisk_ sett, men ergonomisk sett er den ikke i nærheten av det beste! Til trådstarter: kjøp en MS IntelliMouse 1,1/3,0/4,0.
djorgen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) Pr i dag er denne den beste musa for gamere. Hmm.... Det er den beste _teknisk_ sett, men ergonomisk sett er den ikke i nærheten av det beste! Til trådstarter: kjøp en MS IntelliMouse 1,1/3,0/4,0. Hah. Joa, du har selvfølgelig rett til å ha den egen mening. Men MS-musene blir for små, imho. Logitech er eksperter på ergonomi, sitter å spiller med denne i 5-6 timer i strekk.. Har aldri hatt noen problemer. Dog, du må ha litt "store" hender for å bruke MX510. Dvs, den funker perfekt for oss i Norge.. Men kanskje ikke for folk borti Asia. Endret 30. juli 2004 av djorgen
SpinNdre Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) Hah. Joa, du har selvfølgelig rett til å ha den egen mening. Men MS-musene blir for små imho ... Logitech er eksperter på ergonomi. Dog, du må ha litt "store" hender for å bruke MX510. Dvs, den funker perfekt for oss i Norge.. Men kanskje ikke for folk borti Asia. Jeg har hør og opplevd at det er omvendt.... Logitech er for små hender.... Men jeg ville heller sagt at Microsoft er eksperter på ergonomi Edit: Ingen grunn til å samenligne Asia mot Norge! Edit2: Kan ikke si at en mus er _best_ bare _teknisk_ best. Men jeg synst MS mus er best å holde i. Andre synst kansje Logitech er best å holde i. Smak og behag Endret 30. juli 2004 av SpinNdre
ikkeno Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 MX510 er på vei til meg Eller, bare nesten da siden komplet er utsolgt
FenrisC0de Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 ok, jeg har skjønt hva som er best her, men jeg ville gjerne ha feedback på musen: Creative mouse optical 3000 og Tastatur: Logitech OEM Ultra X flat Noen som har erfaringer?
FenrisC0de Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 ok, ville bare informere om at jeg kjøpte Logitech tastaturet, og Logitech 510 musen, angrer ikke et sekund. Musen er jo helt fantastisk! Takker og bukker for alle råd!
djorgen Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 ok, ville bare informere om at jeg kjøpte Logitech tastaturet, og Logitech 510 musen, angrer ikke et sekund. Musen er jo helt fantastisk! Takker og bukker for alle råd! Hehe. Jeg sa du kom til å bli fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå