Gå til innhold

Nerd-Light


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fikk et ganske ubehagelig svar på mitt spørsmål. Denne synderen som skrev meldingen heter Nerd-Light. Han er en synder som burde vært utsletta av the big man upstairs.

 

Når jeg satt og leste alle disse usæriøse svarene om mitt spørsmål så kommer jeg til synderens svar. ( By the way synderen heter Nerd-Light. Jeg føler meg såret og selvtilliten min har sunket fra 10 til 1. Jeg tror ikke dette er sån man vil føle seg når man bare prøver å leve livet. Jeg legger inn mitt synspunkt og plutselig så får jeg den dritten slengt rett opp i trynet. Jeg vil gjerne be Hardware.no forumets administratorer sparke Nerd-Light å legge inn et kraftig virus hos han. Jeg tolerer ikke å bli rakket ned på pga. et nickname. ( Forresten, Nerd-Light.. er det særlig mye bedre? ) Hvis ikke Nerd-Light blir sparket så vil jeg melde meg ut av dette forumet og gi dere dårlig PR fra nå av. Takket være meg har 13 personer om jeg husker rett meldt seg på forumet etter at jeg har gitt mine anbefalinger til dem om å melde seg på forumet.

 

Så vær så snill å spark Nerd-Light fra dette forumet pga. denne frasen: men når man har et navn som kyllingvippen er jo det ganske håpløst i seg selv.

Jeg føler meg såret og det er trist at ungdom som leser meldinger i dette forumet lærer av uansvarlige folk som Nerd-Light.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-26 17:07, kyllingvippen skrev:

Kanskje litt hårsår, men jeg spøkte jo 98 % også da.


 

hehe det er vel jeg skulle vært hårsår nå slik som du henger ut nicket til allmenn beskuelse men men slikt må man tåle :smile:

 

jaja verden går videre, mens vi blir gamle og dør :grin:

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 16:56, kyllingvippen skrev:

Hei!


Jeg fikk et ganske ubehagelig svar på mitt spørsmål. Denne synderen som skrev meldingen heter Nerd-Light. Han er en synder som burde vært utsletta av the big man upstairs.


Når jeg satt og leste alle disse usæriøse svarene om mitt spørsmål så kommer jeg til synderens svar. ( By the way synderen heter Nerd-Light. Jeg føler meg såret og selvtilliten min har sunket fra 10 til 1. Jeg tror ikke dette er sån man vil føle seg når man bare prøver å leve livet. Jeg legger inn mitt synspunkt og plutselig så får jeg den dritten slengt rett opp i trynet. Jeg vil gjerne be Hardware.no forumets administratorer sparke Nerd-Light å legge inn et kraftig virus hos han. Jeg tolerer ikke å bli rakket ned på pga. et nickname. ( Forresten, Nerd-Light.. er det særlig mye bedre? ) Hvis ikke Nerd-Light blir sparket så vil jeg melde meg ut av dette forumet og gi dere dårlig PR fra nå av. Takket være meg har 13 personer om jeg husker rett meldt seg på forumet etter at jeg har gitt mine anbefalinger til dem om å melde seg på forumet.


Så vær så snill å spark Nerd-Light fra dette forumet pga. denne frasen: men når man har et navn som kyllingvippen er jo det ganske håpløst i seg selv.

Jeg føler meg såret og det er trist at ungdom som leser meldinger i dette forumet lærer av uansvarlige folk som Nerd-Light.


Takk


 

Du må jo tåle litt kritikk. Og dine uttalelser fortjener kritikk!

 

PS! uttalelsene finner du her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=25&replies=13

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 17:32, Christopher skrev:


Du må jo tåle litt kritikk. Og dine uttalelser fortjener kritikk!


PS! uttalelsene finner du her:



 

jepp det må han, og det ikke skjønner er hvorfor han tok meg og ikke kim_a55 :smile: han var da mye verre :wink: selv om kyllingen fortjente det også :lol:

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...