Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke fjernet nettverkskort...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et lite problem får ip konflikt med et nettverkskort som ikke finnes i maskinen, dvs det ligger som "hidden" i system spesifikasjonene det gjørt forsovet alle nettverkskortetene jeg noen gang har hatt i maskinen !! hehe..

 

Problemet er å få slettet disse kortene som bare lager krøll i systemet.. Får denne feilmeldingen ved sikkermodus og "failes to uninstall the device the device maybe required to boot up the computer"

 

Nå vet jeg ikke om det har noe å si om jeg velger "administrator" eller mitt på bruker navn når jeg er i sikker modus.. !?

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet disse ikke fysiske kortene ?

 

Takker mvh Gaaal!

 

Fant ut noe ved et søk på google : start --> run --> devmgmt.msc, noen som vet om dette vil funke ? Ettersom jeg er på jobb kan jeg ikke teste..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 Disable i enhetsbehandling

2 Er det "on-board" disable i bios

Jepp.. Dette var noe av det første jeg prøvde, men får samme ip konflikt :(

 

Prøvde å flytte ned nettverkskortene til en pci slot lenger ned, fikk dermed gjort det om til (kort)#2 men det andre ble til kort 5.. Slik jeg ser det vil listen forsette om jeg forandrer på rekke følgen til kortene.. så da kan det jo bli mange kort der ettervært.. hehe..

 

Prøvde å slette informasjon om det valge kortet i registeret, men uten sukksess.

Det finnes vel ikke ett program som kan ordnet om i registeret evt fjerne ting som ikke eksisterer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...