erikstein Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Jeg flytter til Tønsberg om 2 uker. Har fått meg en leilighet midt i sentrum, men jeg skal ikke ha fast telefon. Det er lagt opp telefonlinje inn i huset (isdn), men denne er ikke aktivert Hvilken leverandør er å anbefale i Tønsberg? Da legger jeg vekt på hastighet/pris/ping. Er interessert i en stabil leverandør som holder lav ping mot spillservere. Hvordan er NGT på dette? De kan levere til min adresse.. De fleste andre skal ha rundt 90,- ekstra i mnd for adsl siden jeg ikke har fast telefoni oppkoblet. NGT skal ikke ha det Noen erfaringer?
salif Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ettersom du bor i sentrum kan du helt sikkert få Catch. Mega support, stabile linje og gode ping tider
nighdark Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ettersom du bor i sentrum kan du helt sikkert få Catch. Mega support, stabile linje og gode ping tider helt enig!
schmelck.no Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Catch har som kjent svært gode ping tider. NGT er litt billigere og kan levere (opptil) 8000/864 for en "rimelig penge". NGT er litt kjent for å ikke ha så gode ping tider, sp det får bli opp til deg hav du synes betyr mest. (Jeg har NGT 8000/864, yter 7000/850). 848kr i mnd med student rabatt.
erikstein Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Skrevet 29. juli 2004 Da har jeg sendt en mail til catche Se om jeg får noe svar fra de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå