toreide Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Mottok min VP201 fra ITButikken i går. Bestilte den for ca 1 uke siden og hadde forventet at det kanskje ville ta litt tid. Jeg lurer på om det er noen programmer, nettsteder som går igjennom skjermkalibrering steg for sted. Har lest kalibreringsguiden som er skrevet her på hardware.no, lastet ned Powerstrip, men har litt problemer med å vite hvor jeg skal begynne. Lurer også på hva som er korrekt refresh rate. Nå står den på 60Hz, men er ikke 70 bedre?
Ni kon Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 bruker du dvi? I så fall er det liten vits i å kaste seg ut i kalibrebring Skjermkort = 60 hz bruker du analog I så fall trykk autu knappen på skjermen, ikke kast deg ut i kalibrering Skjermkort = 60 eller 75 hz. Dettte bestemmer du selv... Syns du skjermen har så gale farger at du skal kalibrere??
toreide Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Skrevet 29. juli 2004 Neida, skjermen ser ok ut den. Det største problemet er å finne korrekt forhold mellom kontrast og lysstyrke. I den artikelen jeg leste her var det en figur som går fra sort til hvitt. Jeg klarte ikke å skille de sorteste rutene fra hverandre. Jeg får gjøre et forsøk til... Ja, jeg bruker dvi. Jeg trodde at kalibrering måtte gjøres uansett, jeg...
Ni kon Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 http://www.necmitsubishi.com/products/support/Drivers.cfm last ned: Brightness Controller v1.00 Lettere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå