Arve28 Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Maskinen begynner å gå tregere. Kjører winXP. Har 4 HD'er. Den hvor OS ligger har jeg delt i C og D. Med bare 15GB på C. Er det mulig å gjøre om denne så den blir minst 30GB og da D blir mindre når jeg reinstallerer? Hvordan gjør jeg det? Er det mulig å Patsjonere diskene etter at de er installert med programmer?
hce Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Maskinen begynner å gå tregere. Kjører winXP.Har 4 HD'er. Den hvor OS ligger har jeg delt i C og D. Med bare 15GB på C. Er det mulig å gjøre om denne så den blir minst 30GB og da D blir mindre når jeg reinstallerer? Hvordan gjør jeg det? Er det mulig å Patsjonere diskene etter at de er installert med programmer? Prøvd å søke i forumet? Det er mange tråder som tar opp nøyaktig ditt problem. Tips: Søk etter Partition Magic
Sarion91 Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 (endret) Tips: Søk etter Partition Magic Enig, partition magic er et veldig fint program til partitionering Endret 29. juli 2004 av Sarion91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå