fargoth Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Heisann, jeg har telenor adsl 704/128, men spedometertesten hos itavisen viser at jeg bare har 120kbit/s. Jeg har win xp home. Jeg hadde ikke disse problemene nor jeg kjørte xp pro.. Håper noen kan hjelpe! -Tommy
Atpn Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 hmmm... har Telenor selv og det er ikke helt ukjent det der, dog går det hele over etterhvert. Tydelig at Telenor har litt problemer med trafikken som genereres eller noe i den duren. Har opplevd å ha 49kbit/s over lengre tid uten at jeg bruker noe av linja. En annen ting det kan være er at det er mye trafikk mot itavisen Tipper det går over etter noen timer jeg, eller har dette vært lenge?
CMOTDibbler Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Vi har nylig anskaffet bredbånd fra Infonett. Nettet ble åpnet i dag, men likevel får jeg ikke større hastighet enn 128 kbps hos IT-avisen. Mener at det var 512 eller 756 vi bestilte. Det virker også som jeg nektes adgang til en del sider som ikke er IT-relaterte. Deriblant Google. Får da håpe dette blir bedre etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå