gthaman Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg driver å surrer litt med overklokking for tiden, og har en xp2500+. Jeg lurer på om det har noen hensikt å skaffe meg en xp2400-m for å kunne overklokke mer? Jeg har nå 210x11=2310mhz. Rammen min hindrer meg i høyere fsb ( corsair value ) men jeg kan kanskje klarer mer på multiplier med en mobile prosessor. Hvilken type ( stepping etc ) og hvor er det det lønner seg å kjøpe? Noen som har noe tips?
Ozelot Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Databutikken er vel et bra sted. Du mener Itbutikken ? Det er de som selger de mobile Cpu`ene.
Apoc_ Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe en ny socket A cpu. Du har en bra klokket 2500+, hvorfor bruke penger på en ny socket A cpu, som kanskje kan klokkes litt mer? Hvorfor ikke bare gå over til 64bits cpu...
mistabeen Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe en ny socket A cpu. Du har en bra klokket 2500+, hvorfor bruke penger på en ny socket A cpu, som kanskje kan klokkes litt mer? Hvorfor ikke bare gå over til 64bits cpu... Sier jeg og. Bruk enten pengene på bedre ram eller spar til et nytt system; helst 64 bit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå