Errae Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hei! Jeg har en printer, men den fungerer så klart ikke under linux )=... Dette er en Lexmark X5150. Er det noen som har forslag til en god, men ikke så dyr multifunskjonsskriver ? takk for svar!
laaknor Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hmmm... I følge novell så anbefalte de lexmark på grunn av at de ga ut drivere til linux også.... (dog ikke nødvendigvis alt som fungerte...), og at Lexmark var beste alternativet til å ha plattformuavhengige skrivere.... Har du sjekket hjemmesidene til lexmark?
Errae Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 har en lexmark skriver, men den fungerer ikke.. sjekke litt (=
kyrsjo Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Sist jeg skjekket, hadde lexmark en rpm for Linux. Virker i alle fall for laserprinterene deres, integrerer seg fint med cups. Men installer den med rpm -ivh ikke dobbeltklikk den printer noe greier på terminalen
Errae Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 hm,- dette må jeg sjekke etterpå... takk for tipset !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå