Tom-H. Stavik Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 (endret) Prøver å få til Internett på min nye M65, og har lastet ned automatisk oppsett fra Netcom. Når jeg skriver inn en wap-adresse og trykker meg inn på den står det: "GPRS:Forbindelsen er koblet ned. starte dataanrop?" Der trykker jeg ja, og så går det et sekund så kommer det "CSD:Forbindelsen er koblet ned. starte dataanrop?". Trykker jeg nei der, skjer det ingenting, og den bare går tilbake til "tom internettside". Trykker jeg ja, kommer det "nettverk feil!". Jeg har 5 kr på kortet, og jeg kom meg innpå internett før i dag da jeg hadde 60 kr på kortet. Men det er da feil at jeg skal bruke BÅDE gprs og csd når jeg "wap'er" ? Det er derfor jeg har kommet så fort nedi 5 kr. Surfet i et par minutter, og mistet plutselig 55 kr! (Den ringte et nummer før jeg kom innpå, slik som skjer når du bruker WAP, og ikke GPRS). Altså; jeg betalte for oppkoblingsTIDEN, og ikke mengde med data nedlastet, som med GPRS. Endret 24. juli 2004 av x0tic^
boxer Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 spørsmålet er? det er en liten historie du har skrevet men ikke noe spørsmål. gå manuelt inn i oppsettet du har fått i fra netcom og sjekk om det er tlf nummer til oppkobling osv.. under CSD, da er jo bare å slette det så får du ikke problemet med at du kobbler deg opp med CSD istedet for GPRS. eventuelt slett hele oppsettet og hent oppsett på siemens sine sider
Tom-H. Stavik Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Jeg prøvde med "historien" min å fortelle at jeg har et problem med å koble meg opp med GPRS, og ville ha hjelp til dette. Regner med de som leste gjennom skjønte det. Beklager visst ikke. Jeg har prøvd å fjerne alt som har med CSD i oppsettet å gjøre, men må likevel koble opp med begge deler. Nå nettopp når jeg prøvde igjen, kom det også "nettverks feil". Har slettet alt av oppsett, og prøvde å legge inn nytt helt fra scratch, men samme problem enda. Jeg fikk til å sende et bilde til en epost adresse med MMS, men når jeg skulle sende et nytt bilde 1 minutt etter, kom det "nettverks eller kommunikasjonsfeil"(som fortsatt kommer). Hadde i mellomtiden ikke forandret på noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå