ingwint Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Etter å ha surfet på nett, har jeg fått installert et program som heter Searc Loop.com Det ligger på desktoppen og har gjort at all tekst på ikonene er omrammet med en svart ramme. Hvis jeg høyreklikker på programmet kommer det opp i kontekstmenyen: About Flash Player. Jeg har kjørt AD-Aware, og fant 190 registeroppføringer som jeg har slettet. Men jeg blir ikke kvitt programmet, da jeg ikke finner exe filen. har lett i Win katalogen, det ligger sannsynligvis der, men under et annet navn. Noen som kan hjelpe?
BBC Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Sikker på at det ikke er lop.com? Isåfall hadde du funnet svaret ved å søke igjennom forumet. Men prøv her: http://lop.com/help.html#how.
Muffinman Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Litt off-topic men....etter å ha oppdatert Ad-Aware med RefUpdate, ble plutselig alle filer tilknyttet Download Accelerator Plus funnet som spyware. Registeroppføringer, programfiler, snarveier....ALT! I alt noe over 200 filer. Lurer på hvorfor. Må vel poste en tråd senere på emnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå