Gå til innhold

Nokia 6230 Vs. Sony Ericsson K700


Anbefalte innlegg

Oisann, godt svar... Takk takk, men en jeg kjenner har 6230 og jeg synes ikke skjemen var noe å skryte av. På papiret står det at det er 65k farger på den, men det mener jeg er kun på papiret. Skjermen er jo identisk med den jeg hadde på 6610 eller hva det var... (for noen år siden)

Det er TFT skjerm på 6230 ja, og den er mye bedre enn STN som din 6610 hadde. Men den har den samme lave oppløsningen som nokia 6610 og de fleste andre nokiaer....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville hatt SX1.

Jeg har 7610.

 

Skulle jeg velge mellom K700 og 6230 er jeg neimen ikke sikker på om hva jeg hadde valgt. På en side synes jeg skjermen er noe av det viktigste i en mobil, for det andre vil jeg gjerne ha mp3-spiller på mobilen.

 

Hmm. Ja. Kjipt telefonen er mono da.. 7610 altså..

Lenke til kommentar
:roll: Jeg var også veldig i tvil, har hatt begge to, og solgt begge to. Nå venter jeg på Siemens S65, den har :thumbup: ALT som de andre to tilsammen har i en telefon. I tillegg har Siemens :tease: TO ÅRS GARANTI !! :tease: I Mellomtiden har jeg kjøpt meg en 3510i som jeg faktisk er rimelig fornøyd med. Kona har en Siemens M65 som hun er kjempefornøyd med. Kjekt med felles HF og ladere i to biler. Lykke til med valget. :love: S65 :love: skal komme i August, se forøvrig www.sl45.com for info.
Lenke til kommentar
:roll: Jeg var også veldig i tvil, har hatt begge to, og solgt begge to. Nå venter jeg på Siemens S65, den har :thumbup: ALT som de andre to tilsammen har i en telefon. I tillegg har Siemens :tease: TO ÅRS GARANTI !! :tease: I Mellomtiden har jeg kjøpt meg en 3510i som jeg faktisk er rimelig fornøyd med. Kona har en Siemens M65 som hun er kjempefornøyd med. Kjekt med felles HF og ladere i to biler. Lykke til med valget. :love: S65 :love: skal komme i August, se forøvrig www.sl45.com for info.

Så du kjøpte 3510i imellom tiden etter å ha solgt både 6230 og k700.

Driter du penger eller? :!:

 

GeirAndreO:

Er du den gode gamle gao fra farsund eller?

Lenke til kommentar
:roll: Jeg var også veldig i tvil, har hatt begge to, og solgt begge to.  Nå venter jeg på Siemens S65, den har  :thumbup: ALT som de andre to tilsammen har i en telefon.  I tillegg har Siemens  :tease: TO ÅRS GARANTI !! :tease:  I Mellomtiden har jeg kjøpt meg en 3510i som jeg faktisk er rimelig fornøyd med. Kona har en Siemens M65 som hun er kjempefornøyd med.  Kjekt med felles HF og ladere i to biler.  Lykke til med valget.    :love: S65 :love:  skal komme i August, se forøvrig www.sl45.com for info.

Så du kjøpte 3510i imellom tiden etter å ha solgt både 6230 og k700.

Driter du penger eller? :!:

 

GeirAndreO:

Er du den gode gamle gao fra farsund eller?

Ikke akkurat driter penger :D:blush: , men de kommer fast inn på konto i hvertfall. Ang mp3 og radio, så har jeg selvsagt en mp3spiller med radio og romslig minnekort :blush::mad::thumbup::innocent: . Farsund ???? nei, er nok ikke den gao. :nei:

Lenke til kommentar

Da er den telefonen ute av lista også :cry: , S 65 :cry: altså. Jeg var sikker på at den hadde radio og mp3, men sånn kan det gå, andre får ta seg av trua, så får vi ta oss av fakta og innrømme feil. Da er det vel bare SX1 som har ALT ?? McLaren edition ser egentlig litt sprek ut ;) men, er det ingen som klarer å få alt inn i en telefon uten å stokke om på tastaturet på mobilen ????????? :(

 

Jada, vet at 6230 kan det meste, men......kjære Nokia, hvorfor henger dere så langt etter utviklingen ?? :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...