Gå til innhold

ordrestatus på Siba

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, har bestilt fra Siba.no. Men min ordrestatus har gått fra "salg" til "Kasellert". Kasellert er ikke en gang et ord! Ikke en forklarende mail, ingen ting!

Vel, får ringe dem i morra. Skal ha min Sx1!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte du med abo, så er kanskje ikke bindetiden din gått ut, og de får ikke opprettet abo.

Jeg kjøpte min nå nettopp hos Computercity, som utrolig nok er et datterselskap til siba. gikk helt greit, det.

Skrevet

Hvis du bestilte med Tele2 abonnement, så er problemet at de krever 50 000,- i inntekt de tre siste årene så de satser med andre ord ikke så mye på ungdommen. En skam av Tele 2

Skrevet
Hvis du bestilte med Tele2 abonnement, så er problemet at de krever 50 000,- i inntekt de tre siste årene så de satser med andre ord ikke så mye på ungdommen. En skam av Tele 2

Men om du er student med semesterkort, skolekort eller studentkort så fjerner de denne sperren. ;)

Skrevet (endret)

Rart..den knappen for "student" var da der fremdeles da jeg skulle lage abonnementer i dag?

Er isåfall veldig kjipt om de har fjernet studentknappen :dontgetit:

Endret av Alastor
Skrevet

Er nå ikke hos oss og har også fått mail fra kontaktperson at den var fjernet med umiddelbar virkning... vet ikke om de kan kontrollere det pr. butikklogin eller hva...

Skrevet

Vel, ringte kundeservice i dag. Etter mye om og men ble det til at jeg måtte legge inn bestilling på nytt. Dette gadd jeg ikke, så jeg dro like godt inn til Oslo og kjøpte over disk. Alt i orden! Jippi!

Sliter bare med å få kobla til PC'en nå da..

Skrevet

For å koble til pc måtte jeg først oppgradere, se egne topic om dette (gikk som en lek). Etterpå gikk å koble til PC som en lek! (hadde FW 05 - skiftet FW 12).

Jeg brukte forrresten guiden på siemens hjemmeside til oppgraderingen...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...