Gå til innhold

Knapper på mx510

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Åssen kan jeg bruke de resterende knappene på en mx510 mus i spill.

Har installert programvaren og knappene virker fint i windows. Jeg skal konfigurere spillet Joint operations men får bare brukt left right og middle + scroll. Det er 8 knapper på musen og jeg får bare brukt 3 i spillet. Skulle gjerne brukt knapp 4 og 5 til noe.

Er dette mulig eller støtter ikke spill slikt?

Endret av Joggi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må rett og slett aldri, ALDRI installere logitech sine musdrivere/software...

musa funker fint i spill med standard windows drivere!

Skrevet

Om en mus er bra eller ei kan avgjøres på hvor bra windowsdriverne er. Siden det er ikke aktuellt å installere drivere uansett. Jeg bruker de to tommelknappene til kaste våpen\skifte mag i cs. funker supert. Men det er noen spill hvor de ikke funker i :(

Skrevet
du må rett og slett aldri, ALDRI installere logitech sine musdrivere/software...

musa funker fint i spill med standard windows drivere!

Logitech driverene funker jo gullegodt i spill de, hvorfor vil du ikke innstallere de?

Hvis du vil at de andre knappene skal funke i spill så bare lås de til å funke med en knapp på tastaturet så stiller du inn i spillet hva den knappen brukes til, vips så funker museknappen til det samme :)

Skrevet

Hvis du vil at de andre knappene skal funke i spill så bare lås de til å funke med en knapp på tastaturet så stiller du inn i spillet hva den knappen brukes til, vips så funker museknappen til det samme :)

funket som f det ty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...