Gå til innhold

spill fra play.com


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt å kjøpe meg nye spill til xbox. Jeg var inne på play.com og leste litt om spillene. Jeg syns det så bra ut.

 

Men jeg blei litt usikker når det stod "Region PAL: Will play on UK XBOX only". Betyr dette at spillet ikke virker på min xbox? Jeg har ikke gjort noe med xboxen.

 

Det samme stod det også på DVD kit. Betyr det at den ikke virker på min? og vil den ikke spille dvd´er som man kjøper\leier i norge?

 

Noen andre nettbutikker man kan kjøpe billige spill?

 

Mvh Miir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkuart dette har vært oppe som emne opptill flere ganger her på forumet.

 

Det er helt vanlig Pal. Men siden det er en web-shop med et ganske så internasjonalt navn, må de regne med det kommer amerikanere o.l. inn på sida, og kommer da med denne advarselen. Sjøl om de godt kunne skrive "European PAL" eller noe sånn i stedet.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har tenkt å kjøpe meg nye spill til xbox. Jeg var inne på play.com og leste litt om spillene. Jeg syns det så bra ut.

 

Men jeg blei litt usikker når det stod "Region PAL: Will play on UK XBOX only". Betyr dette at spillet ikke virker på min xbox? Jeg har ikke gjort noe med xboxen.

 

Det samme stod det også på DVD kit. Betyr det at den ikke virker på min? og vil den ikke spille dvd´er som man kjøper\leier i norge?

 

Noen andre nettbutikker man kan kjøpe billige spill?

 

Mvh Miir

Slapp av og kjøp spillet!

Ingen ting å bry seg om! kjøper selv masse spill og dvder fra england (play og amazon)

Aldri noen problemer...

Det er som psilocybe sier; PAL er for Europa...altså Sone 2 på en måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...