neander Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Skal sette opp XP2500 Barton på et Asus A7N8X /DeluxG H.K. Har temmelig svevende begreper om hvordan dette skal stilles inn riktig. Prosessoren er låst så jeg har ingen ambisjoner om å overklokke den. trenger rett å slett hjelp til å få stillt den inn med normal verdier. Finner Følgende instillinger under Advanced Chipset features: Cpu external Freq (Mhz) står nå på 100 Cpu Frequency Multiple setting - nå auto Cpu Frequency multiple - står nå på 11.0x System Performance Optimal Cpu Interface Optimal Cpu VCore setting - Auto Cpu VCore - 1.650V Hvilke av disse verdier skal endres for å få prosessoren til å yte "normalt" Håper en av dere som kan dette til fingerspissene gidder å svare meg å komme med råd hvordan dette skal settes opp. Eller så ser jeg at prosessoren holder 20 C - det virker merkelig lav tempratur. Jeg har en Thermatake Volcano 7+ over prosessoren på omkring 3/4 kilo og termisk pasta men allikevel stusser jeg over en så lav temp sånn rett etter oppstart. Er det riktig?
Lautsprecher Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Cpu external Freq (Mhz) står nå på 100 den skal stå på .166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå