Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Prog. som begrenser internett tilgang for brukere?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes et bra program som sperrer internett tilgangen for spesifikke brukere i tidsrom? Det jeg tenker meg av programmet er at man sier at "bruker1" bare kan benytte internett mellom 18-22, mens man for "bruker2" kan sette et helt annet tidspunkt, eller ikke sette noen begrensning i det heletatt.

Med andre ord, et kjekt program for småbarns foreldre som vil kunne begrense internettbruken til barna.

 

Noen som kjenner til et slikt program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det finnes et bra program som sperrer internett tilgangen for spesifikke brukere i tidsrom? Det jeg tenker meg av programmet er at man sier at "bruker1" bare kan benytte internett mellom 18-22, mens man for "bruker2" kan sette et helt annet tidspunkt, eller ikke sette noen begrensning i det heletatt.

Med andre ord, et kjekt program for småbarns foreldre som vil kunne begrense internettbruken til barna.

 

Noen som kjenner til et slikt program?

Mange (De fleste?) bredbånsroutere har sånne muligheter. Min SMC7004VBR har i alle fall denne muligheten, og tipper at ganske mange andre også har det. Men du var kanskje mer ute etter noe software løsning? Om OS = windows så har jeg desverre ikke noe bra forslag..

Lenke til kommentar

Norton Internet Security..

 

Parental control - her kan det defineres hvilke brukere som har tilgang hvor, og når.

 

 

Norton™ Parental Control

Blocks access to Web sites and newsgroups that you consider unsuitable for your children.

 

 

Allows you to set up different Internet access privileges for each member of your household.

 

http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe/features.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...