Gå til innhold

nvidia 6800gt vs x800pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har planer om å kjøpe et nvidia 6800gt og lurer på hvor godt dette er i forholdt til x800pro? men viss økonomien ikke stekker til kjøper jeg med et nvidia 6800 non-ultra\gt, det har bare 128mb vanlig ram og lurer på hvor godt detter er i forholdt til x800pro?

Har oxo hørt at nvidia har kommet med nye mer 3dmark vennelige drivere, stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey. GT gruser X800 i de fleste tester + er overlegen i Doom3.

Kan også klokkes lett til Ultra-hastigheter. :)

Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. :D:p

Skrevet

Hehe.. du må være den som minner mest om en fanboy på dette forumet..! Du skriver jo omtrent det samme på alle tråder.. :D:p

Det har da ingenting med å være "fanboy" å være.

Det er beviste fakta.

De som påstår noe annet er batty boyrer. (eller var det fanboy) :p

Til trådstarter: Tror også jeg kjøper 6800 grunnet den høye ytelsen det gir per krone.

Kjernen er den samme som på 6800/6800GT og kan flashes med en modifisert bios. (fks 400/850 16 pipelines.) Da har mann et kort som ligger på ytelse med x800pro i de fleste tilfeller.

Jeg hadde uansett ikke vurdert å kjøpe et 9800 pro til 2000.

Skrevet

Det har da ingenting med å være "fanboy" å være.

Det er beviste fakta.

De som påstår noe annet er batty boyrer. (eller var det fanboy) :p

Til trådstarter: Tror også jeg kjøper 6800 grunnet den høye ytelsen det gir per krone.

Kjernen er den samme som på 6800/6800GT og kan flashes med en modifisert bios. (fks 400/850 16 pipelines.) Da har mann et kort som ligger på ytelse med x800pro i de fleste tilfeller.

Jeg hadde uansett ikke vurdert å kjøpe et 9800 pro til 2000.

Det er å være fanboy jo!! Med en gang jeg støtter ATI og legger fram fakta, får jeg klar beskjed om at jeg må starte fanclub!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...