Gå til innhold

CS i XP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har lenge spilt Cs i ME. Men nå som har har installert XP er musa så annerledes inne i Cs. Jeg har fjernet Enchance pointer precision på musen , og installert XP driverne for musa mi. Men det er fortsatt helt annerledes, er det noe annet jeg må gjøre ??

Jeg har Logitech Dual Optical mus.

[ Denne Melding var redigert av: slaktoffer på 2002-04-23 04:16 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-04-23 03:59, slaktoffer skrev:

Hei jeg har lenge spilt Cs i ME. Men nå som har har installert XP er musa så annerledes inne i Cs. Jeg har fjernet Enchance pointer precision på musen , og installert XP driverne for musa mi. Men det er fortsatt helt annerledes, er det noe annet jeg må gjøre ??

Jeg har Logitech Dual Optical mus.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: slaktoffer på 2002-04-23 04:16 ]</font>

Du vil jo ikke kunne se musen uansett mens du spiller, så det burde ikke ha en virkning...

Skrevet

det beste rådet er bare å venne seg til det

det gjor eg og har ingen problemer idag

i UT derimot så kunne eg skru den ganske enkelt av inne i menyen, så der spiller eg uten mus aksellerasjon

Skrevet

Kjekk sak med dual optical musa er og skru den opp, skru ut det loddet i toppen av lokket.

Har noen kompiser som har gjort det, jeg likte det ikke men de sa de fikk mye bedre aim + + + når de gjorde det. Smak og behag, test det :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...