Gå til innhold

Tips til sw-oppdatering av sonyericsson telefoner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Her er det en side om hvordan du oppdaterer en sonyericsson mobiltelefon. det er også en liste over de nyeste sw-pppdateringene til mange av se modellene.  her er linken.

Hrmf .. festlig. - Jeg har K700i, og ifølge den svenske siden skal batterilevetiden være mye bedre på siste FW (den er horribel på den første, - jeg har en av de første som kom til landet) - Men når jeg prøver å oppdatere får jeg bare følgende melding :

 

Your device is not permitted to use this service

 

 

Your operator does not approve the usage of this service for this device.

 

We look forward to assist you again soon.

 

Thank you for using Sony Ericsson Update Service!

 

 

:thumbdown:

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Jeg har fått oppdatert til nyeste software , R2E011! Ladet den opp i går tidlig , å nå 28 timer senere har jeg igjen ca 90% av batteriet! Da ble den brukt til normalt bruk i går , noen telefoner , ett par meldinger , tennis(må ha dagens tenniskamp jo :p )! Så er tydelig at de har gjort noe med batteribruken i nyeste FW!

Lenke til kommentar
Jeg har fått oppdatert til nyeste software , R2E011! Ladet den opp i går tidlig , å nå 28 timer senere har jeg igjen ca 90% av batteriet! Da ble den brukt til normalt bruk i går , noen telefoner , ett par meldinger , tennis(må ha dagens tenniskamp jo :p )! Så er tydelig at de har gjort noe med batteribruken i nyeste FW!

Hvordan fikk du ordnet dette?

Lenke til kommentar

Sjekket ut linken øverst i denne tråden...

 

Dette er hentet derfra:

For og sjekke siste firmvare gjør følgende: >*<<*<* ( ">" = høyre og "<" = venstre) gå så på Serviceinfo Programvareinfo

 

 

Dette ble litt kryptisk for meg. Er det noen som skjønner hvor denne "sekvensen" utføres fra ? :hmm:

Lenke til kommentar
Sjekket ut linken øverst i denne tråden...

 

Dette er hentet derfra:

For og sjekke siste firmvare gjør følgende: >*<<*<* ( ">" = høyre og "<" = venstre) gå så på Serviceinfo  Programvareinfo

 

 

Dette ble litt kryptisk for meg. Er det noen som skjønner hvor denne "sekvensen" utføres fra ?  :hmm:

Pilene er hvilken vei du skal gå med joysticken og "*" betyr trykk"*". Det vil da si;

 

høyre, *, venstre, venstre, * , venstre, * . Da dukker servicemenyen opp.

 

Dette utføres ifra den vanlige stand-by skjermen(operatør-skjermen)

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
Tusen takk for oppklaringen (egentlig logisk).

 

Jeg prøvde, men..

Når jeg tar "høyre" med joysticken på min K700 vises følgende Spørsmål "Lage en snarvei til en funksjon du bruker ofte?" svarmuligheter Ja/Nei.

 

Virker dette på din K700? :hmm:

Bare ignorer melding du får og fortsett sekvensen. Det virker på min ihvertfall.

Lenke til kommentar
jeg har gammel versjon... prøvde SE updateservice som virker å være operativ? men PCen min finner ikke telefonen i P900 dockingstasjonen... burde ikke det gå greit da? noen som har prøvd det?

Ja, det fungerte bra, bortsett fra at jeg fikk beskjed om at "operatøren min ikke tillater dette" når den skulle oppdatere selve firmwaren :1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...