dafflaff Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Ja det jeg lurer på er hvordan brenner jeg en DVD? Det er da så mange filer å velge immelom. Jeg har nettopp "rippet" en DVD med DVD decrypter, og da får jeg mange filer som .bup .ifo og .vob, hvilket program skal jeg da bruke for å kunne brenne denne og se den med en vanlig DVD spiller? Og Hvordan gjør jeg det? Ja det er sikkert mange slike tråder, og ja jeg har prøvd å søke, men den søke funksjonen er ikke noe bra finner aldri det jeg leter etter.
oblivian Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 (endret) Husk at på en vanlige DVD-R/+R er det bare plass til 4.7GB. En DVD-film er som regel mer. Ofte opptil 7-9GB. Skal du få plass på en DVD-R må du ned i kvalitet, dvs. opp i kompresjon. Til det kan du f.eks. bruke DVD-Shrink. DVD-Shrink har forresten også støtte for brenning direkte fra programmet. DVD-Shrink Endret 14. juli 2004 av oblivian
srbz Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) .... sletta Endret 16. august 2004 av surbz00r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå