Gå til innhold

gamecube blir billigere enn tidligere anntatt


Jallin

Anbefalte innlegg

tidligere har utsalgsprisen til nintendo anntatt å skulle ligge på omkring 2600 kr. Jeg siterer fra nintendo.no "Vi har en gladnyhet til alle Nintendofans; GameCube vil bli billigere enn forventet når den slippes i Europa. GameCube vil få en antatt pris på 2099,- " - Dette er jo rett og slett fabelaktig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går for disse;

 

Rogue Leader II

Super Monkey Ball

Tony Hawk 3

International Superstar Soccer 2

Super Smash Bros. Melee

 

Vurderer;

 

Pikmin

Luigi's Mansion

Wave Race : Blue Storm

FIFA 2002 : World Cup

Extreme G3

Bloody Roar : Primal Fury

 

Vanskelig å bestemme seg, det er så mange gode spill.

Lenke til kommentar

God morgen,

 

tenkte jeg skulle skrive litt om noen Gamecube spill siden jeg har en NTSC maskin og har spilt på den lenge nå. Skriver om spill jeg har.

 

Pikmin :

 

Dette er et nytt konsept av Nintendo som er HELT genialt. Deilig med en ny type spill. Spillet har fått kjempe bra kritikk. Orker ikke skrive hvordan det er, les mer på http://www.gamerankings.com . Men det mangler multiplayer og er litt kort, 2'ern er på vei :smile: Dette skal gå online :smile:

 

Soccer Slam :

 

For dere som har spilt NBA street kan dere tenke dere det i fotball. Spillet er supergøy i 2-4 player. Ikke noe særlig i 1 player da det er litt lite og unlocke. Spillet har pen grafikk, og cartoon figurer :smile: 3 mot 3 med masse moro effekter :smile:

 

Fifa 2002 :

 

Bedre enn Ps2 versjonen, litt bedre grafikk og kontrollen er MYE bedre.

 

Star Wars RL :

 

SUPER grafikk, OMG bedre enn noe annet på noen konsoll. (har xbox) Super surround lyd :smile: Kjempemoro, ganske likt 1'ern (som ikke er dumt:) Spillet er vannskelig som er bra :smile:

 

Monkey Ball :

 

Overaskende bra :smile: Igjen et orginalt og forfriskende spill. Sega spill så ingen bugs :smile: Multiplayer erså lattis, kjempebra :smile: Du skal rulle rundt i labyrinter med en ape, høres teit ut? Ja men det er moro, og UTROLIG vannskelig..

 

Luigi Mansion :

 

Kjempe grafikk, og du får mario følelsen men det er noe kort og litt for lett, og du spiller bare med luigi :wink:

 

Waverace :

 

Likt 1'ern, med kjempe bra vanneffekter, men grafikken er litt skuffende på alt annet enn vannet, men spillet er gøy :smile:

 

Håper dette ga litt smaken, send meg mail hvis du har spørsmål om gamecube, har hatt xbox NTSC lenge oxo, så gjerne spør om den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...