Gå til innhold

problemer med 9800 XT

vwturbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hmm:

Skulle sette i ett nytt skjermkort i går, har fx 5200 fra før å skulle nå sette i 9800xt men det blir ikke bra. Når jeg slår på pc er skjermen rar på bios den farger å tall vises ikke. Etter at jeg har kommet meg inn på windows så er halve skjermen ok å halve dårlig med striper å er mer eller mindre uleselig.

Har slettet gamle drivere for 5200 før jeg satte inn 9800xt kortet for så å legge inn nye drivere for 9800xt men det er ikke enkelt med halve skjemen uleselig.

har fått inn driverne men det forandrer ingenting

hovedkort/utstyr: asus A7N8X Deluxe, windows xp, directX 9.0B vis det kan hjelpe dere til å hjelpe meg.

maskinen ble kjøpt juli i fjord å bios er ikke oppdattert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, overgang fra geforce til ati og motsatt bruker å være trasig, prøv med Driver Cleaner. hvis det ikke funker, så er jeg redd du må formatere, ellers får du ikke til å utnytte kortet ditt fult. anbefaler å formatere, det er den letteste måten

Skrevet

har driver cleaner 3.2 skal jeg da velge nvidia å trykke clean eller hvordan funker det. må jeg fjene det etter at jeg har cleanet det. Blir ikke liggende en annen plass å forstyrre videre vell

Ved formatering: hvordan ta vare program å slikt som ligger på samme hardisk som windows. har en 120 gb som er delt i to der ( C ) er der windows å programer ligger. Den andre deler er ( F ) hvor spill, bilder, filmer, osv ligger

Skrevet (endret)

kanskje ikke skjermkorte er heilt bra?????????? eller???????

Alt skulle vært mye enklere

Endret av vwturbo
Skrevet

Hmmmmm

Tror det er noen som ikke har lest alt her.

siden kortet er likedan i bios, så har det ikke no med driverene å gjøre.

jeg har ett 9700 kort, som jeg har samme problem med, og jeg har ikke funnet feilen.

Men tror ikke det hjelper med verken dirvercleaner , rydde i registret, eller å formatere, hvis det er likedan i bios.

Tror jeg ville levert igjen kortet , og krevd nytt.

Skrevet

Ja det er det at det ikke virker i bios engang, snedi det dær, kan jo prøve det i en annen maskin da eller bare sende det tilbake til komplett å se va de sier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...