Zodux Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 (endret) Når jeg skal spille UT2k3 på internet\LAN, så tar den minste fil ekstremt lang tid å laste ned - uansett server. Jeg har satt connection settings på Cable\ADSL. Min linje er en Tiscali 704\128kbps. Den funker helt fint til alle andre spill. Noen som kan fortelle meg hva dette kommer av? Eller er det bare at spillet er slik? Endret 12. juli 2004 av Zodux
siDDis Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 dette er eit kjent problem med unreal tournament gjennom tidene etter ein clean isntall så er det ofte opptil 50-100mb med uoffisielle oppdateringer du vil trenge
DaChronix Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Når jeg skal spille UT2k3 på internet\LAN, så tar den minste fil ekstremt lang tid å laste ned - uansett server. Jeg har satt connection settings på Cable\ADSL. Min linje er en Tiscali 704\128kbps. Den funker helt fint til alle andre spill. Noen som kan fortelle meg hva dette kommer av? Eller er det bare at spillet er slik? tja, om server admin ikke har satt op redirect for filene så tar det lang tid uansett hvilket spill det gjelder (aldri vært borti et spill hvor det går kjappt hvertfall) eneste som er å anbefale er å laste ned slikt no utenom ingame /daC!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå