Rubex Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hei! Jeg bruker Outlook Express 6, et program som jeg var fornøyd med frem til nå. I de siste har det nemelig gått utrolig lang tid fra jeg åpner programmet til det er klart. Også når jeg er inne i programmet, så er det visse ting som tar unarturlig lang tid. F. Eks. når jeg trykker på "Kontakter". Det hender at jeg må vente opp til et minutt før det nye vinduet åpner seg. Noen som vet løsningen på dette problemet?? Takker for svar
Rubex Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 (endret) Nei det er ikke hotmail. Får mail fra en POP fra BKK, men hva har det med saken å gjøre?? Endret 12. juli 2004 av The_Miracle
XenZor Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Mulig fila (filene) den åpner er veldig store. Har du mye gammel mail i innboksen? Se etter en komprimeringsfunksjon for komprimering av innboksen el.
Rubex Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Er nok ikke det som er problemet.... Jeg har nemelig nettop opprettet e-post kontoen, så jeg har ikke fått så mye mail enda. Inboksen er tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå