-Teddy- Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 (endret) Se -HER- Kan dere hjelpe? EDIT: Btw Hater Steam, men når de legger ned WON til 1.5 så må jeg jo nesten over... Argh! Endret 12. juli 2004 av -Teddy-
ASDASDKL2131 Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Unødvendig å hate Steam imo. Valve har forbedret Steam en del i det siste, så det er ikke slik det en gang i tiden var. Masse nye oppdateringer til CS som gjør hele spillet så mye bedre. Men uansett, svaret på problemet ditt er ganske enkelt. Slett alle filene du har lagt inn i models først, da alle disse faktisk ligger i en fil som heter så mye som counter-strike.gfc. Mer skal ikke være nødvendig å gjøre. Ikke bruk 1.5 sine models da enkelte av de kan være en smule forandret i 1.6.
-Teddy- Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Jeg prøvde FØR jeg la inn models, og da fikk jeg en melding om at ddet var noe galt med arctic.mdl (outdated or modified) Da søkte den i D:\Spill\Steam\[noejegikkehusker]\[noejegikkehusker]\models\player\arctic.mdl Men det stopper ved "D:\Spill\Steam\[noejegikkehusker]\[noejegikkehusker]\models\"!!! Og da jeg hadde lagt inn 1.5 filene så fikk jeg melding om at "p_scout.mdl" var outdated or modified. Så nå var det den istedet for arctic.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! CS 1.6 er greit, men hvofor måtte de bruke STEAM?
-Teddy- Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Hjelper ikke. Alt var rent uten noen modifiseringer da jeg installerte, så hva skulle vel det hjelpe for? Det skjedde heller ingen feil under installasjonen heller.
-Teddy- Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Ikke vits i å svare lenger, problemet er fixa. Det var noen server problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå