Gå til innhold

Motorola v600 norsk ordbok/software


Anbefalte innlegg

har nettopp kjøpt meg en Motorola v600 i UK, og er superfornøyd med telefonen.

Det eneste jeg mangler er en norsk ordbok slik at jeg kan bruke æ, ø og å!

 

Noen som har et forslag til hvordan skaffe dette?

 

Vet at slikt har blitt gjort via forhandler før, men med blåtann tenkte jeg at dette burde kunne gjøres på egenhånd. Riktignok har jeg ikke funnet noen måte å gjøre dette på via nett, har ikke funnet noen ordbok å laste ned iallefall..

 

Noen som har forslag eller vet hvor(dan) dette kan gjøres...?

 

thx in advance

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er du fornøyd med motorolaen din eller.....

 

bare lurer:

 

hva fikk deg til å velge v600 framfor k700i eller s65?

Nå er vel ikke S65 ute enda?

 

Og Motorola har forstått at det fortsatt er noen som bryr seg om design.

 

Selv valgte jeg 7610, pga et forsikringsoppgjør, og det var da jeg fikk mest value for money, men jeg ser ikke bort fra at jeg selger denne og heller går for en V600, evt K700i. Problemet er at V600 er utsolgt i Norge :(

Lenke til kommentar

tar vel kontakt med lefdal (som er offisiell forhandler av motor-ola) når jeg kommer til trondheim og spør hvordan dette kan gjøres.

 

kristoffer1989:

vel, jeg vurderte aldri k700 så veldig seriøst. jeg vekter godt design fremfor masse (unødvendig) funksjonalitet. med v600 har jeg også kamera, monopol :p , mms og slikt stæsj. med v600 får du først og fremst en classy telefon, som overgår det meste jeg har sett i "bling bling".

et viktig element er jo også at jeg fikk v600 for £220 - 22£ i tax refund. Dette er omlag 2500 kroner, en drøy tusing under norsk pris. Særdeles gunstig mao.

 

 

et par ting jeg har merket meg etter to dagers bruk, det ene er størrelsen; den buler faktisk litt i buksa..så den er ikke blandt de minste. dette er dog overkommelig når telefonen er så stilig som den er...

 

Det har også vært endel mas omkring minnestørrelsen på v600. 5 mb minne holder i massevis vil jeg tro, men det er ikke dynamisk; slik at andelen av de 5 mb som er tilegnet lagring av SMS ser ut til å være dårlig. jeg har etter 32 lagrede meldinger fått varsel om lite minne igjen...dårlig!

håper dette kan fikses i en firmware-update senere.

 

 

ringetonene er forøvrig ganske gode, så moro for den som bryr seg om slik. kamera og display virker av ypperste kvalitet, uten at jeg har så ekstremt sammenligningsgrunnlag.

dersom du vurderer å kjøpe denne telefonen i norge kommer prisen seg på bortimot 4000 kroner, som er særdeles overkill for en mobiltelefon spør du meg. jeg ville aldri betalt så mye for en telefon.

 

skal prøve å få fiksa en liten post i seksjonen for bruker-tester senere...

Lenke til kommentar
surtur: 5 mb minne holder i massevis vil jeg tro, men det er ikke dynamisk; slik at andelen av de 5 mb som er tilegnet lagring av SMS ser ut til å være dårlig. jeg har etter 32 lagrede meldinger fått varsel om lite minne igjen...dårlig!

 

Hadde vært fint om du kunne sjekket hvor mange SMS som maksimalt kan lagres, noen telefoner er jo særdeles tidlig ute og varsler at det er lite minne igjen. Vurderer sterkt denne telefonen her, men har hatt en Motorola T720 før og den kunne bare lagre SMS på SIM-kortet (20stk). Et sted jeg leste om V600 stod det at den også bare kunne lagre på SIM-kortet, mens et annet sted stod at over 100 kunne lagres. Håper det er mulig å få litt klarhet i dette. På forhånd takk!

Lenke til kommentar

hm, ser ut til at innboks og utboks er separert, jeg har nemlig fyllt opp innboks når det er 30 meldinger, men utboks er ikke affektert av dette og jeg lagrer fortsatt meldinger der.

 

rart om en såpass avansert telefon ikke får lagret mer enn 30 meldinger i innboks. samtidig ser jeg ingen muligheter for å konfigurere hvor meldingene skal lagres.

 

du får sende en epost til motorola norge dersom det haster for deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...