Falcon_ Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 (endret) Heisann Jeg har tenkt å svi av 13 store lapper til en ny AMD64 pc og den skal brukes mest til krevende spill. Jeg har WinXP, skjerm, høytaler, lydkort(audigy2) og mus/tast. Jeg har bestemt meg for å kjøpe WD Raptor 74GB, trenger ikke mer plass enda og alt skal kjøpes fra komplett eller netshop! Kabinett og PSU kan kjøpes fra andre steder. Er det stor forskjell i ytelse når man kjører i raid0? Man mister jo litt søketid...Noen som har erfaringer når det gjelder raid0 og raptor 74GB? Noen som har et bra forslag til meg? Endret 11. juli 2004 av Falcon_
Spragleknas Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Kab: Smak og behag ... AOpen's 350W har 120mm vifte (stille) og god PSU ... selges hos PSdata bl.a. HK: MSI K8N Neo Platinum CPU: Velg selv GFX: MSI R9800pro @ psdata ... er egentlig et 9800xt 1 GIG med minne (DDR400 , low latency) .... 13K er mye for en maskin i dag og joda... raptor er gøy.
Falcon_ Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Skrevet 11. juli 2004 (endret) .... 13K er mye for en maskin i dag Nettopp derfor vil jeg ha så mange forslag som mulig, for det er så mange dyktige folk her på HW.no forumet Jeg har et oppsett klart, men håper på at det er noen der ute som har noe bedre Det virker som jeg går får Aopen sitt kabinett! Billig og stilig + at jeg får et meget bra PSU på kjøpet! Endret 11. juli 2004 av Falcon_
Spragleknas Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Det var jo du som ikke likte MSI, ja ... hehe... tror du burde lese litt tester ang. det HKet og les på forumet om skjermkortet. Skal være kjempebra (bedre kjøling og XT kjerne?)
Falcon_ Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Skrevet 11. juli 2004 Det var jo du som ikke likte MSI, ja ... hehe... Du har så rett der Jeg har bestemt meg for å vente med en ny pc etter at intel har satt ned prisene sine på de kraftigste prosessorer Leste faktisk ikke det før nå at Intel kommer til å sette ned prisene sine ganske kraftig slutten av sommeren(22 aug), og AMD kommer sikkert til å svare på intel sine priskutt som vanlig!
Skuld Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 hvis du skulle ombestemme deg og kjøpe amd64 er jo EPoX EP-8KDA3+ et bra hk...hvis du ikke likte MSI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå