Gå til innhold

K700 fjærnkontroll ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå vet jeg ikke så mye om fjernkontrollen på K700i, men jeg vet at de forskjellige apperatene har koder for frekvensen sin. Jeg kjøpte en fjernkontroll til tv'en og måtte programere fjernkontrollen (ikke no vanskelig sak altså. Bare hold inne to bestemte knapper, tast koden på tre siffer, klikk på en knapp til...).

Lenke til kommentar

Prøver, men får ikke kontakt med K700... :/ Dog, filoverføring har jeg fått til å funke.

 

Er det et spesielt sted i menyen en må være for å legge til nye tjenester?

Når jeg velger Network Access - Mouse/Keyboard så får pc-en aldri kontakt med mobilen...

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fjernkontroll på K700i?

 

Hva snakker vi om her? Er dette noe som liksom er inkludert på telefonen, eller er det snakk om et program du laster ned fra nettet som fungerer på telefonen?

 

Kan noen fortelle meg litt mer om dette hadde jeg vært en lykkelig mann. Og gjerne også hvor man da evt. skal kunne laste ned noe sånt.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hvordan jeg får til og koble min k700 som fjernkontroll.

Hvor skal jeg legge til bluetooth mus ?

I kontrollpanel legg til ny maskinvare ?

 

Finner ikke ut noe som helst.

For å få fjernkontroll funksjonen til å virke, må dere gå inn på en eller annan setup på bluetooth dongelen, der skal du kunne legge til noe som heter HID. resten er jeg usikker på, for jeg sitter ikke på min egen pc, men mulig du skal velge noe mus og tastatur greier senere.

 

Men ihvertfall, finn og legg til HID "enheten" så skal alt være klart.

Har hørt at enkelte ikke har dette valget, da blir d verre. hacking av drivere å div.

 

Men viss d fremdeles er uklart, kan jeg forklare fyldigere en gang jeg sitter ved min egen pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...