KaroN Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hmm kjøper meg ny pc nå snart, men er ikke sikker på hva slaks skjermkort jeg skal kjøpe nå som PCI Express er ute på markedet... Valget står mellom PowerColor Radeon X800XT 256MB PCI-E PCI Express, GDDR3, VIVO/DVI, Retail eller Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3 AGP,ATI X800XT, VIVO, Full-Retail Hvem av disse kortene burdet jeg satse på? Takk MVh Kernneth
Goophy Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Har du hovedkort med PCI-Express port (som jeg ikker tror er å få kjøpt enda?) kjøper du PCI-E utgavern. Har du hovedkort med AGP-port kjøper du AGP utgaven.
Zjaxy Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Visst du kjøper PCI-E utgaven så har du en helt syk pC! Visst du kjøper vanlig utgave har du en pC som holder lenge! PCI-E koster jo en god del men visst du har penger til det go for it!
torkelma Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 (endret) PCI-E kortene har vel agp bridge, så det skjer vel ikke så mye i forskjell på de. Selvom de har PCI-E grensesnitt, kjører gpu'en på 8x agp hastighet... Endret 9. juli 2004 av torkelma
KaroN Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 Visst du kjøper PCI-E utgaven så har du en helt syk pC!Visst du kjøper vanlig utgave har du en pC som holder lenge! PCI-E koster jo en god del men visst du har penger til det go for it! hmm tror prisen på de 2 kortene er ganske like... begge koster rundt 4500kr ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå