Gå til innhold

Trekabinett skal bygges iløpet av sommeren, ideèr?


Anbefalte innlegg

Ja, som tittel sier, jeg skal bygge et trekabinett iløpet av sommeren.

Har tenkt litt idag, og jeg kommer til å gå for innkjøp av matrialer imorgen om jeg finner ut alt jeg trenger å vite iløpet av dagen idag.

Jeg SKAL bygge meg et kabinett uansett, men jeg har nada peiling på formen det skal ha. Har tenkt på et firekanta et, men det blir litt kjedelig synes jeg.

Men om noen av dere har noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller hva jeg IKKE må gjøre, så kom med det nå. Jeg skal bruke vanelig hovedkort og slikt, så det må ha litt plass. :yes:

Kommer nok til å bygge kabinettet i kryssfiner (eller hva det heter), også plexiglass på en sidevegg eller noe sant, så vi får se.

 

På forhånd takk.

 

Mvh

Vegard

 

 

EDIT: Skriveleif's..

Endret av emoWEB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt bygg etter det du skal stappe inni! Ønsker du alikevel et stort kabinett med masse plass (som du trenger?) Bygg stort! Gjør du det kan du ha flere rom :D

 

Ta deg litt tid til pussing. Du angrer ikke! :yes:

 

Siden du ikke visker sikker på matrial valg kunne du jo bygd inn i dukkehus eller lekekomfyr. Sistnevnet for mer plass, men et dukkehus kan også være stort :hmm: .

 

LOZER

Lenke til kommentar

Hvis du skal lage kabinett med kryssfiner, må du huske på å ikke lage det for stort, for hvis det blir for stort blir det ganske ustødig med kryssfiner plater.

Høyden må være max rundt 70, 80cm.

 

Driver selv på å lager kabinett med kryssfiner. Mitt er 70cm høyt. Det er på grensa til å være ustødig.

 

M.V.H BoGgE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...