Harryhoover Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Vurderer sterkt å bytte ut min gamle 20" IBM CRT skjerm med en 20" LCD. Leser derfor alt jeg kommer over av tester og sammenligninger. Ble noe forvirret da jeg leste Den store LCD-testen: Del 3 - Side "NEC 2080UX" Det står følgende under spesifikasjon for NEC 2080UX : * Størrelse: 20,1" * Panel: S-IPS * Responstid: 25 ms * osv osv.... Men lenger nede på samme siden kan man lese følgende : I spill hadde vi ventet at denne ikke skulle være i toppen, men våre mistanker ble raskt gjort til skamme. Med en responstid på utrolige 16 ms er det nesten umulig å spore etterslep på denne. Dette må bare oppleves! Den er like rask som noen av de raskeste TN-baserte skjermene i dag, og allikevel er den basert på et av de nyeste panelene. Jeg regner med at det er 25ms som er rett data på denne skjermen men at det alikevel føles veldig bra ......... Fint om dette kunne oppklares.
Ni kon Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Det var en sor brøler det. Jørgen fikser dette. Men jeg påpeker at dette er den eldre versosjonen av NEC 2080 UX Vi kommer i disse dager med test av den siste versjonen av 2080 serien som heter 2080 ux+
enden Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Da var det fikset til 25 ms. Som Øivind påpeker er dette en eldre skjerm. Vi anbefaler på det sterkest storebror 2080UX+ som vi anser som kongen på haugen for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå