Gå til innhold

GeekTroll | lenge siden sist!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yeah.. nice :thumbup:

 

[pirkemodus] hvorfor er den ene kabelsamleren fra den ene vifta svart?[/pirkemodus]

takk takk

 

har bare teipet sammen ledningene.. har heller ikke mer kabelstrømpe tilgjengelig og gidder ikke bestille kun det fra microplex (PORTO!! :realmad: ) kanskje de kan sende som brev..? vet ikke hvor mye en sånn rull veier jeg.. får vel spørre..

Lenke til kommentar

går så smått fremover.

har i dag levert inn alu. frontene til cdromene til en glassmester-dude, så skal hente det i morgen etter skolen.

Glemte jo selvsagt å ta med malen til fronten i lykketroll-rommet til han duden,:wallbash: så får ta med det i morgen...

 

Har konkludert med at jeg vil prøve å enten vri HD-holderen 90 grader, så det blir litt bedre plass eller flytte den lenger ut fra HK, mot døra..

 

kommer høyst trolig update i løpet av de nærmeste dagene ang. cdrom fronter.. :thumbup:

 

edit: Microplex ville ikke sendte varer pr. brev enda. de jobber vistnok med et nytt system der man bl.a. kan betale med VISA/mastercard.. så da kunne de vistnok sendte små forsendelser pr. brev.. :D

Endret av Noxy
Lenke til kommentar
Da var plexi'n i boks.. mangler bare litt tilpasning på den ene biten..

noen forslag til hvordan jeg skal feste plexien til aluminiumen?

 

kommer med bilder senere..

Skruer :thumbup:

 

 

*puste liv i tråden*

Bra prosjekt du har.

takk :)

 

ja, hadde kanskje blitt bra med skruer.. :hmm:

 

må isåfall lodde fast skruen til baksiden av aluplata da.. er ikke plass til mutter der siden den skal festes til cdromen..

 

men tusen takk for tipset, skal høre med fatter'n i morgen om han har noen skruer med "tøft hode" :p på jobben..

 

blir nok mer liv i posten utover nå som jeg har en tidsfrist :dremel:

Lenke til kommentar
Noe som faktisk er tøft er mellomstore crom skruer. No lignende de som brukes her men i større skala: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34901

slike i svarte er jo også VELDIG gromme da ;) husker at jeg har sett en brike slike i svarte her, men finner ikke worklogen :ermm:

Tenker du på han som lakka sunbeamkabinettet? han hadde alu plate i front. Det var skit tøft :p

 

Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=208889&st=0

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

fikk tak i skruer i dag og har gjort ferdig DVD-rom fronten.

bilder mangler grunnet missing kamera.! :cry:

 

ble M3 (3mm) skruer m/mutter bak.. passet akkurat på dvden, men måtte gjøre noen justeringer på cdrw fronten..

dette medførte litt lodding og den _gamle_ loddebolten som jeg hadde her var *kremt* litt ustabil, så må ta med den jeg har på skolen. :love:

 

bilder kommer så fort jeg finner igjen kameraet.! :thumbup:

Lenke til kommentar

*puste nytt liv i tråden med en etterlengtet update*

 

Har nå, endelig, gjort ferdig cdrom frontene..

sier ikke mer, her er bildene, enjoy.

 

fikk ikke tatt noen bilder mens jeg satte de sammen, fordi da fant jeg ikke igjen kameraet.

her er de ferdig montert, mangler bare å ta av plast-beskyttelsen.

ferdigecdromfronter%20001.jpg

 

skal lime/lodde på en liten kloss bakpå platene sånn at jeg kan åpne cdromene ved å trykke inn fronten foran der knappen er plassert..

ferdigecdromfronter%20002.jpg

 

:love:

ferdigecdromfronter%20003.jpg

:love:

 

det ferdige resultatet.

ferdigecdromfronter%20005.jpg

 

 

nå? hva syns dere?

 

det neste blir å få satt inn lcd displayet, skal så vidt jeg husker, passe inn i floppy plassene.. :thumbup:

 

viftestyringa vet jeg ikke når jeg får jobbet med, kommer helt an på når jeg får lagt meg et printkort til den..

Endret av Noxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...