Gå til innhold

forskjeller på G5 1.6 vs dp1.8


Anbefalte innlegg

Før har jeg hørt at det ikke var så vanvittig stor forskjell på en singel og dual prosessor, med mindre du skulle kjøre syke prosesser med 3d etc.

 

Hvordan er det nå som g5en er her, og det selges 1.6 singel prosessor maskiner og 1.8 dual prosessor?

 

Er det verd mellomlegget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før har jeg hørt at det ikke var så vanvittig stor forskjell på en singel og dual prosessor, med mindre du skulle kjøre syke prosesser med 3d etc.

 

Hvordan er det nå som g5en er her, og det selges 1.6 singel prosessor maskiner og 1.8 dual prosessor?

 

Er det verd mellomlegget?

Jeg ville helt klart valgt dual 1,8Ghz. Men det spørs jo hvor stort mellomleget er. G5 kan sammenlignes mhz per mhz +/- med Operton og den skalerer bedre.

Lenke til kommentar

nææ... litt photoshop, indesign og litt enkel filmredigering og ellers bare surfing og hjemmepc opplegg..

 

1.25 ghz g4 på jobben funker greit til det..

 

Så jeg er litt i tvil hva jeg bør velge.

 

Har jeg bruk for en 1.8

Lenke til kommentar

Om du ikke har bruk for dual 1.8 nå, så er sjansene store for at du kan få bruk for den senere etter hvert som utviklere finner på nye ting å bruke prosessorkraft til. I forhold til hva du har tenkt å bruke den til kan jeg ikke anbefale annet enn dual 1.8. :-) Absolutt verdt de ekstra tre laknene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...