jrz Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Den gode gamle <center> tagen fra html er deprecated i xhtml. Hvordan får jeg frem samme effekten ?
jrz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Skrevet 5. juli 2004 takk fjartan, men, den tagen gav ikke samme center som gode gamle <center> gav. blir litt mer til venstre faktisk.. hvorfor?
Arve Systad Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 takk fjartan, men, den tagen gav ikke samme center som gode gamle <center> gav. blir litt mer til venstre faktisk.. hvorfor? Fordi den kun sentererer tekst inni div-elementet ditt
jrz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Skrevet 5. juli 2004 hva om jeg vil sentrere en hel side da? hvordan gjør jeg det?
Arve Systad Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 (endret) Artikkel om emnet. Trådstarter: Les alle postane du får som svar, du Her har du det, en gang til Endret 5. juli 2004 av arve87
PoleCat Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 (endret) body { text-align: center; } #wrapper { margin: 0 auto; text-align: left; } <div id="wrapper">Inni her skal alt som skal midtsilles på siden</div> EDIT: Liten feil der ja. Thx SirIce. Endret 5. juli 2004 av PoleCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå