Beinet1 Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Heisann! Jeg sliter som bare f.... for å få igang unreal tournament1 på pc-en min. Når jeg starter spillet kommer det opp en feilmelding med: General protection fault! History-> osv.osv. Det nytter ikke å kjøre den i safe mode. Jeg kjører win2000 og resten av hardwaren skal være langt over spec for dette spillet. Noen som kan hjelpe??? PLIIISSSS
Beinet1 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 General protection fault! History: UViewport::exec <-uwindowsviewport::exec <. AplayerPawn::execConsoleCommand <- UObject::ProcessEvent <- (Tmale2CityIntro.Tmale0,Function Engine.PlayerPawn.SShot) <- UObject::ScriptConsoleExec <- (TMale CityIntro.TMale0) <- IPlayer::Exec <- UViewport::Exec <- UWindowsViewport::Exec <- UInput::ExecInputCommands <- UInput::Process <- UEngine::InputEvent <- UWindowsviewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- Uinput::ResetInput <- UInput::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine Håper du ble noe klokere på dette
Magus Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Prøv å rote litt i konfigurasjonsfilene og sett spillet til å kjøre i OpenGL istedet for Direct3D. Også må du selvfølgelig laste ned den siste patchen til spillet og de siste driverne til grafikk- og lydkortet ditt.
Beinet1 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 Har fortsatt ikke blitt noe mer klok på problemet annet enn at spillet virke hvis jeg avinstalerer og reinstalerer det på nytt i en annen mappe. Det virker helt til maskinen blir restarta, og da dukker samme feilmelding opp igjen Det funke ikke å reinstalere i samme mappe som tidligere install. Rart???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå