Gå til innhold

Skygge horisontalt på skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønte heller ikke hva han mente... :grin:

 

men hvis det er skyggen under menyer og sliktm så går det an å ta vekk det.

win-tast+break(pause) -> advanced -> performance settings -> uncheck "show shadows under menus"

 

ikke det at jeg ser noem grunn til å ta av den "pene" skyggen.

 

 

forresten, hva heter "uncheck" på norsk?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 21:31, Zoney skrev:

Hva er det som er galt? og hvordan kan jeg fikse det? Det kommer svart skygge, som dere ser fra winamp, og hvis det er blått, så kommer det blå skygge.....




og det er slik overalt, t.om. i OpenGL og Direct3D spill :sad:


HJELP!!


 

Hey! du kan ikke ta bilde slik og vise oss "skyggen". Det er nemmelig 99.9% sikkert at monitoren din er slitt/utbrukt og dermed moden for skraphaugen. Alternativt må den inn på verksted for overhaling ( dyrt ). Delene inni monitoren har forandret verdier siden de har blitt så mye brukt, dermed kommer alt ut av balanse. Jeg vet ikke hvilken komponent som er slitt i din monitor, men hvis bilderøret er slitt så kan du bare kjøpe ny monitor med en gang.

 

1 time hos et verksted koster 600,- mens en ny "grei" 17" monitor koster 1400...

Lenke til kommentar

Kan stemme at det er noe med skjermen, for når jeg satt og spilte Counter Strike her en dag, så tror jeg problemet begynte, skjermen ble liksom litt rar :wink: Tester en annen skjerm i morgen.

 

Noen som vet om det er vanskelig å fixe på det selv? Gidder ikke fikse på skjermen, er en gammel Targa, kjøper heller ny i så fall.

 

->Zoney

Lenke til kommentar

Quote:


On en eller annen dag, Hardware.no wrote:


Men vær opperksom på en ting når du kjøper SONY-skjermer med TRINITON-bilderør: Det går nemlig to såvidt synlige svarte linjer på tvers av skjermen som kan virke irriterende på noen, men deres tilstedeværelse er i våre øyne for en vanesak å regne.


 

Da hadde jeg rett da :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med skygger på min eldgamle 21", den lager hvite striper horisontalt på skjermen alt etter hvor det er mørkt. De svarte skillelinjene mellom posts her på forumet for eksempel, blir liksom fortsatt videre bortover i form av en linje som er hvitere enn området rundt. Er det dette du mener?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


Den 2002-04-21 01:15, amd_guru skrev:

Quote:


On en eller annen dag, Hardware.no wrote:


Men vær opperksom på en ting når du kjøper SONY-skjermer med TRINITON-bilderør: Det går nemlig to såvidt synlige svarte linjer på tvers av skjermen som kan virke irriterende på noen, men deres tilstedeværelse er i våre øyne for en vanesak å regne.


 

Da hadde jeg rett da
:grin:

 

 

Da hadde jeg feil da :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...