Echosiren Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) Vet ikke om dette er feilposting, menmen... om jeg må ha på ny kjølepasta hvis jeg vil ha denne? Takker for svar Endret 2. juli 2004 av Exstasy
vgard Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 har samme.. Det følger med to små tuber med kjølepasta, men hvor bra den er i forhold til as vet jeg ikke.
FXDC Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Anbefaler deg å rense med isopropanol (kondensfjerner) og så legge et tynt jevnt lag med Artic Silver eller lignende . Hvis ikke risikerer du at du får for dårlig kontakt mellom GPU og kjøler. Mvh Erik
xlpuma Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Har selv den kjøleren til mitt HIS 9800 pro. Har også vifta som hører til. Ble anbefalt å ha vifte i tillegg til kjøleren. Holder seg kjølig og fin. Har også i tillegg kjøleribber på rambrikkene. Men til spørsmålet ditt vil jeg svare; helst det ja . Kjøp en arctic silver goop 5 eller no sånt. Den kjølepastaen som fulgte med kortet har jeg ikke brukt ennå. Koster så lite ekstra i det store og hele å kjøpe ny pasta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå