vegjoh Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hei! En kompis av meg skal kjøpe seg MP3-spiller, og ba meg hjelpe han å finne en spiller på PSData til ca 1000 kr, helst 256 MB minne, og som må kunne bruke vanlige batterier. Ettersom jeg ikke har så veldig mye peiling på MP3-spillere, håper jeg at dere kan hjelpe meg litt Så kort sagt: Fra PSData Maks 1000 kr 256 MB Må kunne bruke vanlige batterier Edit: Og selvfølgelig må den ha OK lyd... Mvh Vegard Johansen Endret 2. juli 2004 av vegjoh
Kilko Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=107...lAction=details - 495 kr 256 mb! http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details 862,-
vegjoh Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Har sett litt på de to, men de kan vel ikke bruke vanlige batterier? Det var visst veldig viktig, ettersom han skulle ha den med på ferie... - Vegard -
Wazu Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hvis han er villig til å punge ut littegrann mer penger er DENNE spilleren å anbefale. Svært god lydkvalitet, 256mb minne, bruker 1 stykk AAA batteri og er liten og lett. Hvis prisen er nødt til å være under 1000kr er kanskje DENNE et alternativ. Den er tekniskt sett den samme spilleren, bare med usb1.1 og 128 mb minne. Finnes sikkert rimeligere spillere på markedet, men Creatives har til gjengjeld dritbra lyd og en glimrende kundesupport. En kompis av meg mistet spilleren sin, en jukebox zen i gulvet og ødela den. etter å ha kontaktet creative og sendt spilleren sin til de fikk han en splitter ny jukebox zen NX tilbake, med 10 GB mer minne enn den han sendte inn, kostnadsfritt. Men back on topic, anbefaler begge disse spillerne sterkt. Endret 2. juli 2004 av Wazu
Coffie=JavaCode Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Finnes sikkert rimeligere spillere på markedet, men Creatives har til gjengjelddritbra lyd og en glimrende kundesupport. En kompis av meg mistet spilleren sin, en jukebox zen i gulvet og ødela den. etter å ha kontaktet creative og sendt spilleren sin til de fikk han en splitter ny jukebox zen NX tilbake, med 10 GB mer minne enn den han sendte inn, kostnadsfritt. Haha det kan ikke stemmer 10GB minne koster en god del.
Alexdeg Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jukebox zen NX er en harddisk basert mp3 spiller. Så jo det kan stemme.
Wazu Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Joda , fikk 10 GB mer, den gamle var på 20 GB og den nye han fikk (makan til min forresten) var 30 GB. ganke bra kostnadsfri oppgradering da
Ole-P Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Har en Apacer Audio Steno BP300 (med 128mb minne), denne fungerer bra, med god lyd. Bruker et vanlig AAA batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå