Gå til innhold

Ny terror trussel


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990
Det finnes ingen BEVISER på at Al Quaida faktisk står bak mange av terroraksjonene i europa og USA.

Annet enn at de sier selv at de star bak.... :hm:

Men det beviser egentlig ikke at livene til 50 millioner har blitt bedre.

OK da, NESTEN 50 millioner... :p
Vel, at dette var pga USAs bombing kan da bevises ved at FØR 91 hadde Irak en "relativ velstand"
Det kan jeg ikke tro, siden Irak hadde kriget med Iran i over 8 ar for den tid... De hadde ingen tid til a bygge opp igjen for Saddam kastet seg over Kuwait.
Men, siden det ikker er nok så har vi da en bråte med brylluper og andre folkemengder som har blitt bombet av amerikanske jagerfly.

Hort om noe som heter propaganda? Hvorfor i all verden skulle USA bombe et bryllup? Hvis det har skjedd, som jeg tviler sterkt pa, sa var det 100% sikkert et uhell. Det er ingen hensikt med a slose vapen pa et bryllup.
Var regimet i Nicaragua ett "ondt" regime? Eller var det bare "ondt" i amerikanske selskapers øyne?
Nei, det var "ondt" ideologisk sett for USA.
Var angrepet på Pentagon ett angrep på sivile? Klarer du å se på angrepet på WTC som ett angrep på f.eks. kapitalismen, imperialismen, vesten, USA?
Sa vidt jeg vet, sa er det ingen soldater som jobber i Pentagon... de er for det meste sivile. Hvis de skulle angrepet kapitalisme, kunne angrepet noe som ikke hadde folk...
Jepp, terrorangrepet i Spania rett før valget, kan spores direkte til spanske, franske og italenske høyreekstremistiske grupper.
Som er tilknyttet al-Qaida...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Annet enn at de sier selv at de star bak.... :hm:.

Hvor har de sagt dette? Tenk deg litt om. Hvor kommer disse "faktaene" fra? Jo fra amerikansk etterettning, som overhodet ikke er nøytrale i denne saken. "Fataene" er spredd rundt i amerikansk og vestlig media, som jo ofte er eid av ekstreme zionister.

Tenker du på den CIA-lagde videoen som "plutselig dukket opp", der "Bin Laden" sitter på gulvet sammen med andre "terrorister", med bena i kors og lovpriser Den Store Smell'n? Filmsnutten er forlengst bevist som fabrikert, bl.a. av BBC og andre.

 

Som er tilknyttet al-Qaida...

Ikke direkte nei!

Al Quaida er et veldig bredt nettverk - nesten ubestemmelig. Muslimer ler seg skakke av navnet "Al Quaida". For hva betyr det? Det betyr bl.a. : DASS (toalett, WC - whatever), akkurat som om grunnleggerne av "DASSEN" ikke vet helt hva "Al Quaida" betyr for noe (Upps, jeg lukter Mossad og CIA igjen). Muligheten for at Bin Laden en utbryter av gruppen Al Quaida, er høyst trolig, siden han får all skylden! Jeg forsøker ikke å hvitvaske Bin Laden, men sannheten er mer komplisert som så, enn å gi han skylden for allt! Gruppen Al Quaida er høyst trolig sponset av CIA, trenet av Mossad, og har etter all sannsynlighet lite med ekstreme muslime grupper å gjøre (vel, det kommer an på hvilke "side" de står på), men ekstremzionisme og bushisme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...