Gå til innhold

Film: Ny Ibsen Art film


Anbefalte innlegg

Vi i Ibsen Art har nå laget en ny film, "Slå Følge". Det er en kortfilm på 1 min og 22 sek, og den tar ca 13 MB.

 

Du kan laste filmen ned her.

 

Tror ikke det er nødvendig å si noe mer om filmen, dere får laste ned å se selv, tar ikke så lang tid :yes:

Endret av danielR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså.. Regler / info:

Deretter lager du en direkte link til videofilen din.

Dette har jeg mast om alt for mange ganger. Poenget er at dette er videokritikken og ikke webkritikken. Lag en helv*** link direkte til videofilen, ikke til en eller annen webside..! :mad:

 

Dette er for at man skal ha en viss struktur/standard her på videokritikken inntil vi evt finner en bedre løsning.

 

Er det noen her som synes dette er urimelig og/eller bør forandres?

Endret av danielR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Altså.. Regler / info:

 

Dette har jeg mast om alt for mange ganger. Poenget er at dette er videokritikken og ikke webkritikken. Lag en helv*** link direkte til videofilen, ikke til en eller annen webside..! :mad:

 

Dette er for at man skal ha en viss struktur/standard her på videokritikken inntil vi evt finner en bedre løsning.

 

Er det noen her som synes dette er urimelig og/eller bør forandres?

Fullstendig enig med deg.

Lenke til kommentar

Kult konsept. Godt nok satt til film. Slapp å ergre meg over dårlig skuespill underveis, uten at det var noe bom-kabom. Dårlig lyd, dog. Men den manglet liksom litt. Det var så vidt jeg trakk på smilebåndet da han begynte å trille bilen. Da bilen nærmet seg svingen, lagde jeg et enormt glis i et eneste stort håp på at et eller stort, grønt, utenomjordisk kjøretøy skulle kræsje inn i de to spaserende stakkarene. Men neida. :/

 

Grei film. :)

Lenke til kommentar
Mye bra utenom en ting :mad: ...hehe. Det var pinnacle musikken som irriterte meg :thumbdown: Ellers flott :thumbup:

Kan være enig i at musikken ikke er verdens kuleste, men måtte finne noe å bruke som var lovlig, og vi orket ikke stresse rundt for å lage musikk selv, eller få noen til å lage for oss...

 

(men noe i meg likte musikken også :p på tross av at den er ganske harry)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
men vi har brukt Magic Bullet for å forandre litt på fargene ol. slik at vi fikk litt mer "film-look"

magic bullet???? hvor får jeg tak i det?? er det lett å bruke??

Det er en plug-in til after effects som koster en liten formue. Søk på google, så finner du demo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...