Gå til innhold

Trenger anbefaling av disse tre...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner en som har Suntek kabinettet, og det er bare plass til ei kabinettvifte...

 

DX-01 er vel ganske standar Chieftec kabinett, mao 10.000 andre har det og på alle lan vil du møte minst en person som har det eller har hatt et.

 

BX 01 så jo greit ut og vil ikke tro du finner en så mangen personer med det på alle lan....

 

 

Det er bare min mening og jeg har aldrig hatt noen av de kabinetta, bare så du vet det. Kommer sikkert en person eller to å sier noe imot meg, men de har sikkert rett og....

 

Hilsen Lars

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt meg th-655(samme som 656, men i shine-blå utgave). Hadde ett chieftex bx-series før og det kan absolutt anbefales. God plass og praktiske løsninger. Solgte den for en stund siden og kjøpte en colorcase full-tower kabinett(som var mindre enn bx'en), angra litt da på at jeg solgte den.

 

Grunnen til at jeg nå har gått for th-655 er fordi den har en bedre visuell finish og jeg har ikke tenkt å modde den, at den har håndtak for bæring i toppen er ikke så dumt heller.

 

Så med andre ord: Skal du ha mye stæsj og dritt i kabinettet og kanskje skal modde, gå for bx. Hvis du trenger en mindre pc som tar seg godt ut og fyller de fleste krava(uten at jeg kjenner kabinettet virker det som om kjøleløsningene på kabinettet er noe slunkne), anbefaler jeg suntek.

Lenke til kommentar

Jeg går aldri på LAN, og kabisset skal stå under en pult, og det blir som sagt bare fronten som vil vise. Holder fremdeles en knapp og tre på chieftec BX.

 

Luftgennomstrømning og god plass har høy pri her i gården fant jeg ut etterhvert.

Ellers takk for svar :yes:

Lenke til kommentar
Jeg går aldri på LAN
Luftgennomstrømning og god plass har høy pri her i gården fant jeg ut etterhvert.

 

Gå for B/D X ! Har selv et DX01BD. Er meget fornøyd med løsninger, plass og kvalitet. (Ikke på udvendig finish, der kan det nok bli forbigått av mange andre kabinetter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...