Gå til innhold

Minnekort til Ixus 500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har samme problemstilling og trenger å kjøpe minnebrikke i en Oslobutikk på fredag.

 

Ser at Lømorks Foto selger "Sandisk 256 MB" til kr 650,- og FotoVideo selger "Lexar 256 MB 8x USB CF Minnekort" til kr 605,-. Vet noen om rimeligere butikker i Oslo for raskt kjøp av minnebrikke?

 

Hva er best av Sandisk 256 MB (vanlig) og Lexar 256 MB 8x ?

 

Til slutt en parantes: Er TwinMOS merket som Komplett.no selger noe å kjøpe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haster litt, skal på ferie snart og skal ha et Ixus 430 med en minnebrikke på 128 MB. Er dette lexar eller twinmos?

 

Lexar Memory Stick 128MB bl.a. digitale kamera

 

Produktbeskrivelse TwinMOS flashminnekort - 128 MB - Memory Stick

 

Jeg vil ta vare på bildene mine :hmm:

 

EDIT: Dette minnekortet passer til kameraet ja? Eller evt. så blir det Crusial. Er Crusial bra?

Endret av torsvb
Lenke til kommentar

Kjøp Lexar eller Sandisk. De lager de mest stabile minnekortene, så bildene dine ligger tryggest mulig inntil du får kjørt de over på datamaskinen. De er litt dyrere, men det er en billig forsikring for å sikre bildene best mulig.

 

Crucial er ikke blant de verste, men ikke blant de beste heller. Ligger vel på nivå med Twinmos (for øvrig feil i produktbeskrivelsen til Komplett da de mente Lexar var Twinmos).

Lenke til kommentar

dette lurer jeg oxo litt på. Er i ferd med å bestille ixus 500 (mitt første digi cam...jippi :)

 

tror nok jeg kommer til å bestille fra netshop, å de har ikke noe annet inne enn kingston minne akkuratt nå. Er det dumt å bestille kingston? eller bør jeg vente til de får inn sandisk eller lexar?

 

har så lyst til å bestille nå, hehe (gleder meg bare litt til å få meg cam ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...