Gå til innhold

hvorfor liker ingen final fantasy X

yojimbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper inderlig de har med MANGE typer equipment, og at de spiller inn på en character's attributes! (IKKE sånn som i X!) Gjerne gå tilbake til systemet fra FFIX, det var digg! :thumbup:

Skrevet

Nah, er ikke så glad i IX systemet jeg. Likte best Materia og Sphere grid'n jeg! Var jo egentlig greit med auto abilities og sånt og da.... Kunne hatt med litt IX, litt materia, og noe sphere grid aktig... :p

Skrevet
Håper inderlig de har med MANGE typer equipment, og at de spiller inn på en character's attributes! (IKKE sånn som i X!) Gjerne gå tilbake til systemet fra FFIX, det var digg! :thumbup:

Kunne ikke hvert mer enig! :yes:

Dette irriterete meg meget! (sammen med null world map :p)

Skrevet

Det som er med Final Fantasy X, er at det faktisk har fått folk til å spille, som i utgangspunktet ikke liker de andre Final Fantasy-spillene og kanskje ikke liker RPG i det hele tatt. Det er nok fordi FFX er noe annerledes, litt mer nybegynnervennlig vil jeg tro.

Skrevet

Enig med Teddy der altså.. "Nev" er inne på noe ;) (Greit om jeg kaller deg Nev? :D)

Med FFX ble FF litt mer grafisk anlagt, og folk som baserer gode spill på grafikken strømmet til.. Men det er jo alt i alt ikke noe dårlig spill! Det finnes ikke noe dårlig FF spill.. Jeg har talt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...