Gjest bruker-45896 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 j0w j0w! jeg FÅR en nokia n-gage snart (ikke den nye), lurte på om noen har noen erfaringe med minne, er det nok minne? hvor mange sanger får jeg plass til? og, i tilfelle det blir for lite minne, så hvor kjøper jeg mer? mange spørsmål =)
Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hei Jeg har ikke N-gage,men interminne på den er vel 3,5MB,men jeg mener og huske at du får med et 32MB minnekort i pakka.Men det skal ikke være noe problem å kjøpe seg et større minnekort om du skal bruke den som MP3-spiller.Minnekort typen er MMC om du ikke vet det fra før.Hva prisene er får du se etter på amobils prisguide.*Skulle ønske jeg hadde 999kr, smart club selger N-gage til 999kr*Bare spør om det er mer du lurer på
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 32MB minnekort følger med, og det er ikke noe problem å sette i større kort. Har selv 256MB MMC-kort i min.
wampyre Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Funker fint med et TwinMOS 1 Gb minnekort (Selv om Nokias sine sider sier maks 128 Mb)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå