Gå til innhold

Cheiftec sidedør på komplett!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei fy slakte, noe så styggt, det "bitte" lille vindet, som er forpesta med en stygg svart vifte, nei jeg lager heller min egen mod jah... ferdiglagde modder er det "ingen" skjønnhet over, ingenting som er selv lagt, det er det selvlagde som er noe, sette sitt eget preg på det du gjør...

 

 

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Det støggeste er jo at det er limt på insiden og at det er sånne svarte nagle drittter + stygg bråkete elendig stygg vifte som ødeleger et fra før av føckka look :eek:

 

skal det hvære plexi skal det hvære lister og stooort plexi glass :grin:

 

lenge til :sad:

 

ikke kjøp det

har du kjøpt

avbestil elller angrefrist

 

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-04-20 00:20 ]

Lenke til kommentar

Hvordan fant Chieftech ut at det skulle sitte en vifte på venstre sidepanel? Har den Gulemannfabrikken i Kina funnet ut dette selv, eller er det en eller annen dust i USA som fant ut at dette ser veldig spesielt ut, så dette er helt sikkert riktig. Yeeesss, det kommer til å selge.

 

Har selv et kabinett fra Sjefstek., bare navnet får meg til spy (masse plass i kabinettet til den slags). Kabinettet er så fint beskrevet som Aluminium osv, kun 5 kg. Leamikk er navnet på dette.

 

P.S. Godt at denne fabrikken ikke lager flymaskiner i aluminium. Da tror jeg verden hadde blitt utrygg. Resten finner du ut selv, hvis du likevel beriker deg med dette produkt D.S.

Lenke til kommentar

On 2002-04-20 00:18, CS_eR GøY skrev:

Det støggeste er jo at det er limt på insiden og at det er sånne svarte nagle drittter + stygg bråkete elendig stygg vifte som ødeleger et fra før av føckka look :eek:

 

skal det hvære plexi skal det hvære lister og stooort plexi glass :grin:

 

lenge til :sad:

 

ikke kjøp det

har du kjøpt

avbestil elller angrefrist

 

Bra du ikke presser meninga di på folk! hehe

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 03:30, Veslemøy skrev:

Hvordan fant Chieftech ut at det skulle sitte en vifte på venstre sidepanel? Har den Gulemannfabrikken i Kina funnet ut dette selv, eller er det en eller annen dust i USA som fant ut at dette ser veldig spesielt ut, så dette er helt sikkert riktig. Yeeesss, det kommer til å selge.


Har selv et kabinett fra Sjefstek., bare navnet får meg til spy (masse plass i kabinettet til den slags). Kabinettet er så fint beskrevet som Aluminium osv, kun 5 kg. Leamikk er navnet på dette.


P.S. Godt at denne fabrikken ikke lager flymaskiner i aluminium. Da tror jeg verden hadde blitt utrygg. Resten finner du ut selv, hvis du likevel beriker deg med dette produkt D.S.





 

 

Den vifter sitter faktisk helt genialt til! Den blåser rett på skjermkortet og litt på de andre PCI kortene. Dette gjør jo igjen sitt til at pc'en blir mye mer overklokking villig.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 09:53, Christopher skrev:

Quote:


On 2002-04-20 03:30, Veslemøy skrev:

Hvordan fant Chieftech ut at det skulle sitte en vifte på venstre sidepanel? Har den Gulemannfabrikken i Kina funnet ut dette selv, eller er det en eller annen dust i USA som fant ut at dette ser veldig spesielt ut, så dette er helt sikkert riktig. Yeeesss, det kommer til å selge.


Har selv et kabinett fra Sjefstek., bare navnet får meg til spy (masse plass i kabinettet til den slags). Kabinettet er så fint beskrevet som Aluminium osv, kun 5 kg. Leamikk er navnet på dette.


P.S. Godt at denne fabrikken ikke lager flymaskiner i aluminium. Da tror jeg verden hadde blitt utrygg. Resten finner du ut selv, hvis du likevel beriker deg med dette produkt D.S.





 

 

Den vifter sitter faktisk helt genialt til! Den blåser rett på skjermkortet og litt på de andre PCI kortene. Dette gjør jo igjen sitt til at pc'en blir mye mer overklokking villig.

 

 

Joda, jeg kan være med på den, men vakkert er det ikke uansett.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 13:56, DrErling skrev:

Sjarmen med et moddet kabinett er jo at du har gjort det selv.



 

Ordet modde kommer fra modifisere. Dersom du kjøper denne sidedøra her eller Lian-Li's tilsvarende så har du IKKE modda kabinettet ditt. Du har kjøpt ekstrautstyr til kabinettet.

 

Det å putte neonlys i ei kasse er heller ikke å modde kabinettet. Det er å lyssette kabinettet! *snøft*

 

Så snart du er fremme med dremelen og kutter hølet selv derimot, DA har du modda det.

 

"Hei pappa, skal vi modde bilen snart?"

 

"Ja, det er på tida å bytte til sommerdekk nå ja" :roll:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-20 14:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 14:10, Anders Leipsland skrev:

Så snart du er fremme med dremelen og kutter hølet selv derimot, DA har du modda det.


"Hei pappa, skal vi modde bilen snart?"


"Ja, det er på tida å bytte til sommerdekk nå ja"


 

Men hvis pappa sier "Ja, det er snart sommer, det er på tide å få saget av taket" da er det modding! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...