Gå til innhold

NetCom young talk


Pje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Young talk abonnemanget har nå satt ned prisen på å ringe fra 2.49pr min til 1.99pr min :)

 

Men når abonnemanget er utgått hva gjør de med alle pengene jeg har igjen?

hvis du sparer opp pengene i løpet av bindigstiden må du ringe eller sende sms for å bruke dem opp. du kan ikke få utbetalt det du har spart opp under bindingstiden.

Lenke til kommentar
Young talk abonnemanget har nå satt ned prisen på å ringe fra 2.49pr min til 1.99pr min :)

 

Men når abonnemanget er utgått hva gjør de med alle pengene jeg har igjen?

hvis du sparer opp pengene i løpet av bindigstiden må du ringe eller sende sms for å bruke dem opp. du kan ikke få utbetalt det du har spart opp under bindingstiden.

Sikker på dette? Har hørt at man kan få utbetalt de mot 50 kroner eller hva det var, men er ikke sikker. En kompis har nemlig over 3000 på kortet :p En måte å gjøre det på er jo å bytte til NetCom kontant slik at man ikke får 200 kroner til hver måned.

Lenke til kommentar

du får ikke utbetalt det du har tjent opp i bindigstiden, det er jeg helt sikker på. du kan derimot "stoppe" abb. sånn at du kan bruke opp det du har, og slipper å fylle på mere hver mnd, nesten som et kontantkort altså.

 

hvis du ikke har binding, og har tjent opp la oss si 1000 spenn, kan du få det utbetalt, men det er altså kun det man har tjent opp utenfor bindingstiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...